استاندار مازندران با اشاره به اینکه در گذشته بخش تولیدی استان رنج بسیاری از اهمال‌کاری‌ها کشید گفت: حمایت دولت از بخش‌های تولیدی برای عبور از مشکلات قاطعانه است و اجازه تکرار اهمال کاری‌های گذشته را نمی‌دهیم زیرا اعتقاد داریم تولید تنها راهکار خروج از فشارهای خارجی است
کد خبر: ۸۶۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲ 02 July 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عصر چهارشنبه با هدف بزرگداشت روز صنعت و معدن و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، نکا چوب و شرکت چوب فریم به ریاست احمد حسین زادگان استاندار مازندران برگزار شد.

استاندار مازندران در این جلسه اظهار داشت: در شرایط سخت تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه ملت ایران، بار اصلی مشکلات بر دوش تولید و صنعت کشور قرار دارد و باید با همه توان از بخش پشتیبانی نمود.

حسین زادگان با اشاره به این که در شرایط فعلی که تامین منابع ارزی و مواد اولیه فعالیت در حوزه صنعت و معدن را سخت نموده است و فقط در سایه تعامل و همراهی و استفاده از همه ظرفیت ها و ارکان قدرت می توان برای انتفاع مردم گام برداشت، افزود: یقین داریم با همدلی و وحدت در سایه منویات رهبری معظم انقلاب و تدابیر رییس جمهور محترم، ضمن تحقق جهش تولید، همگام و همراه با همه فعالان این بخش و مردم عزیز از مشکلات عبور می کنیم.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات صنایع چوب و کاغذ استان، با بیان این که اتفاقات خوبی برای احیا و سرپانگه داشتن این بخش در یکسال اخیر صورت گرفته است و نتایج پیگیری ها مثبت بوده است، اظهار داشت: متاسفانه بدلیل اهمال در گذشته مشکلاتی برای چوب و کاغذ مازندران ایجاد شد و اکنون باید عزم همه خروج از این مشکلات و تداوم برخی اقدامات مطلوب صورت گرفته باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که خروج این شرکت از ذیل ماده ۱۴۱ انجام شده و باید تداوم تصمیمات درست همچنان در دستور کار مدیران این واحد تولیدی قرار داشته باشد، بیان داشت: دولت برای تداوم فعالیت این مجموعه همچنان کمک می کند و در خصوص مطالبات دستگاه های خدمات رسان نیز همراه است.

وی ادامه داد: مدیران این مجموعه باید درآمد پایدار ایجاد کنند، هزینه ها را کاهش دهند و برای تامین مواد اولیه بویژه چوب، اقدامات لازم را انجام دهند که در این راستا کمک لازم صورت خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان در بخش پایانی سخنان خود در خصوص مشکلات و موانع کارخانه های نکا چوب و شرکت چوب فریم، با اشاره به این که شرکت نکا چوب گام های خوبی برای احیا و تقویت تولید برداشته است، گفت: ان شاء الله با کمک و همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مطالبات خاص این شرکت ها را در سطوح مختلف پیگیری می کنیم.

استاندار مازندران، یادآور شد: ما پیگیر مطالبات مردم هستیم و کاهش آلام جامعه و افزایش امید و تقویت رضایت مندی مردم، محور همکاری ها و فعالیت ها باید باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار