احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان در بابلسر اطهار داشت که برای استفاده از ظرفیت های موجود ، اولویت بانک ها باید کمک به سرمایه گذاری در استان باشد.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 14 June 2020

به گزارش تابناک مازندران. نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان با حضور حسین‌زادگان استاندار مازندران در بابلسر برگزار شد.

نشست هماهنگی بانکهای دولتی و خصوصی با حضور استاندار در بابلسر
 بر اساس این گزارش، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان در بابلسر اطهار داشت که برای استفاده از ظرفیت های موجود ، اولویت بانک ها باید کمک به سرمایه گذاری در استان باشد.

بازدید استاندار_مازندران از ساحل شهرستان بابلسر؛

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران بهمراه امام جمعه، فرماندار و شهردار بابلسر صبح امروز از ساحل شهرستان بابلسر بازدید کرد.

استاندار مازندراندر گفت و گویی گفت: ساحل بابلسر قابلیت بسیاری برای اجرای پروژه های اختصاصی برای خانواده ها و بهره برداری هدفمند دارد که با سازه های جذاب می توان طرح های آبرومندی را برای خانواده ها اجرا کرد.

البته باید با اجرای برنامه های مطلوب و با کیفیت در راستای نشاط و امید_اجتماعی اهتمام کرد.

وی همچنین بیان کرد: از ظرفیت سواحل و دریا باید در جهت توسعه استان بهره گیری نمود.

استاندار مازندران در پایان گفت : متاسفانه ظرفیت دولتی برای پیشبرد برنامه های اقتصادی محدود است و نباید حوزه اقتصادی را با سرمایه گذاری دولتی محاصره کنیم و طبیعتا استفاده از توانایی بخش خصوصی و بیشتر از همه بانک ها ضروری است.

وی ظرفیت مالی بانک های مازندران را مناسب و توانمند توصیف کرد و افزود : باید مردم حضور بانک ها را در سطح اجتماعی و اقتصادی زندگی خود مشاهده و لمس کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که شیوع ویروس کرونا به بانک ها نیز خسارت جدی وارد کرده است ، گفت : متاسفانه تعدادی از فعالان شبکه بانکی بر اثر شیوع ویروس کرونا از دست رفتند و علتش هم ارتباط بانک ها با جامعه و ضرورت فعالیت در تمامی زمان ها است و مردم نیز همواره شاهد همکاری بانک ها بوده اند.

استاندار مازندران با بیان اینکه هنوز حضور بانک ها در توسعه استان مازندران به اندازه انتظار ملموس نیست ، افزود : امیدواریم از این پس شاهد همکاری بیشتر آنان برای پیشبرد برنامه های باشیم.

 

عکس مرتضی علیزاده

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار