رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تاکید بر شناسایی کشورهای اروپایی برای توسعه مراودات همکاری تجار مازنی، گفت: مراودات اقتصادی مازندران با کشورهای همسایه افزایش یافت.
کد خبر: ۸۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 27 August 2015
 به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، عبدالله مهاجر دارابی صبح امروز در نشست با نمایندگان خبرگزاری‌های مازندران در اتاق بازرگانی، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در تداوم آرمان‌های نظام مقدس اسلامی نقش آفرین باشیم.
وی افزود: اصحاب رسانه جدای از اتاق بازرگانی ندانسته و مکمل بسیاری از فعالیت‌های اتاق بازرگانی، رسانه‌ها هستند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه استفاده ابزاری از خبرنگاران را قبول نداریم، تصریح کرد: رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی نقشی اثرگذار داشته و می‌توانند جامعه را به سمت و سوی مناسب هدایت کنند.
مهاجر دارابی با بیان اینکه رسانه‌های استان همواره دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم را دارند ولی بسیاری از فعالان این حوزه نیز دارای مشکلات معیشتی و رفاهی هستند، افزود: معضل رفاهیات و معیشت اصحاب رسانه باید اصولی و اساسی رفع شود.
وی با اعلام اینکه خبرنگاران صداقت را در فعالیت‌های خود پیشه کنند، موفق خواهند بود، گفت: صداقت عنصری بوده که همواره انسان را در ایفای تعهدات خود کمک خواهد کرد.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه تقویت شکوفایی اقتصادی و توانمندی بخش خصوصی همواره دغدغه دولتمردان است، افزود: یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری در توسعه مناطق، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی است.
مهاجر با اعلام اینکه بخش خصوصی و سرمایه‌گذار باید دل در گرو توسعه استان و مناطق خود بدهد، گفت: بخش خصوصی که بخواهد به دنبال دلالی و استفاده نادرست از منابع ملی دولت باشد، خیانت به اقتصاد و امنیت کشور کرده است.
وی با تاکید بر اینکه دولت باید از سرمایه‌گذار واقعی حمایت کند، افزود: بخش خصوصی جایگاه ویژه ای در شکوفایی اقتصادی کشور دارند و باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به ظرفیت بالای بخش خصوصی در حوزه صادرات، گفت: در این راستا رفت و آمدهای کشورهای حوزه سی آی اس و خلیج فارس به مازندران و از مازندران به کشورهای هدف آغاز شده است.
مهاجر دارابی گفت: خوشبختانه این روابط و مراودات توسعه ای و رو به گسترش بوده و در راستای تعالی و شکوفایی صادرات مازندران بوده است.
وی با بیان اینکه مراودات همکاری اقتصادی تجار مازنی با کشورهای اروپایی را با جدیت پیگیری می‌کنیم، افزود: باید در شرایط پساتحریم با تقویت اقتصاد داخلی و تولید ملی بتوانیم نسبت به شکوفایی اقتصادی در کشور دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار