رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان شیراز اعلام کرد که تمام واحدهای صنفی فروش طلا و جواهر در این کلانشهر تا روز شنبه ۱۷ اسفند به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۸۲۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 02 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:محمدحسین مستغنی  بیان کرد: درخواست تعطیلی واحدهای صنفی طلا و جواهر فروشی در شیراز به درخواست اعضای این صنف بوده و با موافقت اتاق اصناف، تمام واحدهای صنفی طلا و جواهر تا تاریخ اعلام شده، تعطیل شدند.

او همجواری بازار زرگرها با حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، تعطیلی حرم، جلوگیری از شیوع این بیماری و حفاظت از جان افراد را دلیل این تعطیلی عنوان کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان شیراز خاطرنشان کرد: ضدعفونی این بازار قطعا یکی از برنامه‌های شهرداری شیراز طی روزهای آتی خواهد بود.

مستغنی همچنین با اشاره به کاهش قیمت طلا طی دو روز گذشته به ویژه ۱۰ اسفندماه، گفت: این کاهش ارتباطی به بیماری کرونا ویروس ندارد، بلکه طلا براساس انس جهانی محاسبه می‌شود و زمان و مکان و اتفاقات بر قیمت نزولی یا صعودی آن تاثیری نخواهد داشت.

او خاطرنشان کرد: پس از کاهش قابل توجه قیمت طلا، تنها به فاصله یک روز، قیمت طلا با سیر صعودی مواجه شد که همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار