اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مراسم‌های بزرگداشت این هفته را برگزار نمی کند.
کد خبر: ۸۲۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 02 March 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی و برنامه‌های جشن درختکاری که همه ساله از ۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن، مراسم‌های بزرگداشت این هفته برگزار نمی شود.
این اداره کل از ۱۴ آذر ماه تا کنون همزمان با سراسر کشور طرح نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز را آغاز کرده و تاکنون ۱۳۰ هزار اصله نهال در سطحی معادل ۶۵۰ هکتار با استفاده از گونه‌های بومی در اقلیم‌های مختلف استان کاشته شده است. همچنین تا پایان فصل کاشت با مشارکت مردم نسبت به غرس ۱۵۰ هزار اصله نهال در سطح استان اقدام خواهد شد.
از همه هم استانی‌های عزیز تقاضا میشود فیلم‌ها و تصاویر مربوط به کاشت نهال را خود را به شماره ۰۹۱۷۴۹۱۸۶۴۱ از طریق پیام رسان واتس آپ و یا پیام رسان سروش به آدرس @fars.frw ارسال نمایند.
تصاویر و فیلم‌های منتخب در صفحه اینستاگرام این اداره کل به آدرس: Fars_Natural.Resources۱۹۰۵ https://www. Instagram.com/ انتشار خواهد یافت.
پارک یادبود شهدا واقع در ابتدای جاده بیضاء در طول هفته منابع طبیعی (۱۵ لغایت ۲۱ اسفندماه) جهت کاشت و توزیع نهال در بین خانواده‌ها تعیین شده است.

برچسب ها: برنامه ، لغو ، درختکاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار