وضعیت حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی کشور از طریق پدافندغیرعامل با شرکت وزرای دفاع ، کشور و راه و شهرسازی آبان ماه جاری در مازندران بررسی می شود.
کد خبر: ۷۹۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 12 November 2019

رئیس کمیته اجرایی کنفرانس ملی حفاظت از زیر ساخت‌های حیاتی کشور روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا در ساری گفت که وضعیت حفاظت از زیرساخت های حیاتی کشور در کنفرانس ملی پدافند غیرعامل طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه جاری در شهرستان گردشگری بابلسر به بحث و بررسی گذاشته می شود.

حسین منفردی با اعلام این که از وزیر کشور، راه و شهر سازی و وزیر دفاع برای سخنرانی در این کنفرانس دعوت شده است، افزود: در این کنفرانس ۲ روزه ۱۰۰ عنوان مقاله علمی ارسالی از سوی استادان دانشگاه های مختلف کشور ارائه می شود.

وی از مدیران کل پدافند غیرعامل استان های کشور به عنوان مخاطبان اصلی کنفرانس یاد کرد و گفت: پس از برگزاری مراسم افتتاحیه که با سخنان وزرا انجام می شود، کارگاه های آموزشی در قالب بررسی پدافند غیرعامل با رویکرد حفاظت از زیر ساخت های حیاتی برگزار می شود.

مدیرکل پدافندغیرعامل مازندران با اظهار این که تنوع موضوع‌ها در بررسی مقالات متناسب با وضعیت و نیازمندی های پدافندی غیر عامل استان ها است، توضیح داد: مقالات در حوزه امنیتی، انتظامی و نظامی، تهدیدات زیستی، فناوری اطلاعات و سایبری، مردم محوری، کالبد و زیر ساخت های حیاتی، شیمیایی و تهدیدات بهداشت و سلامت است.

پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه گفته می شود که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار