مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به تمامی روستاهای همدان تا پایان سال ۹۵ خبر داد و گفت: ۸۳۳ روستاهای همدان از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۷۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 20 August 2015
 مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از گازرسانی به تمامی روستاهای همدان تا پایان سال ۹۵ خبر داد و گفت: ۸۳۳ روستاهای همدان از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش تسنیم؛محمدمهدی مهدوی درباره روند گازرسانی به روستاهای همدان اظهار داشت: گازرسانی به روستاها در اولویت شرکت گاز بوده و تاکنون نیز گازرسانی به روستاهای بالای ۵۰ خانوار همدان به اتمام رسیده است.

وی با اعلام اینکه امسال گازرسانی به ۸۰ روستای استان همدان اجرایی می‏‌شود، افزود: در حال حاضر ۸۳۳ روستاهای همدان از نعمت گاز برخوردارند و عملیات گازرسانی به ۱۲۱ روستای همدان در دستورکار قرار دارد.

مهدوی با اشاره به اینکه در حال حاضر روستاهای دارای ۳۰ خانوار و پایین‏‌تر گاز ندارند، عنوان کرد: در حال حاضر قرارداد گازرسانی به ۵۰ روستا به مرحله مناقصه رفته و به دنبال این هستیم تا تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی تا پایان سال آینده از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی درباره روند اصلاح و توسعه شبکه گاز استان همدان نیز گفت: اصلاح و توسعه جز کارهای اساسی شرکت گاز همدان بوده و به سبب ساخت و سازهای جدید عملیات گازرسانی نیز بدون توقف صورت می‎گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: امسال حدود ۱۸۰ کیلومتر شبکه شهری و روستایی جدید گاز در استان همدان اجرایی شده و ۱۰ روستای جدید نیز از نعمت گاز بهره‎مند شده‎اند.

وی درباره بدهی‎ مشترکان و مشتریان به شرکت گاز نیز گفت: وصول مطالبات به یکی از دغدغه‎های اصلی شرکت گاز استان همدان تبدیل شده است و استان همدان در زمینه وصول مطالبات جز استانهای رده پایین در کشور محسوب می‏‌شود.

مهدوی با بیان اینکه متاسفانه در سالهای گذشته در زمینه وصل مطالبات شرکت گاز همدان جدیتی صورت نگرفته است، تاکید کرد: بیشترین بدهی با مبلغ ۶۳ میلیارد تومان مربوط به بخش خانگی است که امیدواریم بتوان این مبلغ را وصول کرد.

وی بدهی جایگاه‎های CNG به شرکت گاز را یکی از مسائل و دغدغه‎های اساسی دانست و گفت: جایگاه‎های CNG استان همدان نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به شرکت گاز استان همدان بدهکار هستند که وصول آنها مدت زمان باقی مانده است.

مهدوی با اعلام اینکه نزدیک به نیمی از میزان بدهی جایگاه‎های CNG مربوط به جایگاه‎های ملایر و نهاوند است، اظهار داشت: متاسفانه این جایگاه‎ها پول نقد را از مردم دریافت کرده ولی در پرداخت به شرکت گاز استان همدان تعلل می‎کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار