کد خبر: ۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱ 24 February 2015
فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، از بارش برف در محور گدوک سوادکوه خبر داد.

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

وی بیان‌ داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ششم لغایت ساعت 24 روز جمعه هشتم اسفندماه از محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 لغایت 24 روز جمعه هشتم اسفندماه از کرج به سمت مرزنآباد ممنوع بوده و همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 18 لغایت 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محمدنژاد با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه ششم لغایت جمعه هشتم اسفند ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 لغایت 24 روز جمعه هشتم اسفند از محور قائم‌شهر به تهران و بالعکس ممنوع اعلام شده‌ است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

محمدنژاد با اشاره به بارش برف در محور گدوک فیروزکوه، بیان کرد: با توجه به بارندگی‌ها، بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها توصیه ما به رانندگان این است زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان، اظهار کرد: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌ 2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931205001415#sthash.aSMTBXEj.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار