مدیر کل آموزش وپرورش مازندران: روش‌های درآمد می‌تواند بر اساس مجرای قانونی باشد، باید مجاری که می‌توانیم درآمد کسب کنیم را شناسایی کرده و نسبت به ایجاد منابع جدید اقدام شود.
کد خبر: ۷۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 09 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس سید علی قاسمی  درباره کسب درآمد در آموزش و پرورش، اظهار کرد: روش‌های درآمد می‌تواند بر اساس مجرای قانونی باشد، باید مجاری که می‌توانیم درآمد کسب کنیم را شناسایی کرده و نسبت به ایجاد منابع جدید اقدام شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 80 درصد نسبت به سال قبل در بحث درآمد رشد داشتیم، افزود: امسال نیز این موضوع در دستور کار قرار دارد که از منابع موجود حداکثر بهره را داشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: واحدهای درآمدی شامل مجتمع‌های ورزشی، درمانگاه‌ها، پلاژها، اسکان و اردوگاه‌ها هستند که باید با افزایش درآمد همراه باشد و همچنین با مدیریت در بحث درآمد، صرفه‌جویی را مدنظر داشته باشیم.
قاسمی تصریح کرد: در حال حاضر به‌دنبال راه‌کارهای قانونی هستیم که بتوانیم از طریق آن منابع و درآمد جدید ایجاد کرده و با توجه به ظرفیت موجود در مازندران سرمایه‌گذار جذب کنیم.
وی با اشاره به اینکه با همکاری بخش خصوصی برای ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی اقدام شود، ادامه داد: با مشارکت بخش خصوصی نسبت به ایجاد این فضاها اقدام شود تا رفاه برای گردشگران و منابع جدید برای آموزش و پرورش ایجاد شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: بحث فروش املاک و مستغلات مازاد و بلااستفاده نیز در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار