رئیس ‌کل دادگستری استان مازندران هشدار داد:
نباید صدور مجوز برای ساخت‌وسازها در سواحل ادامه‌ دار باشد و باید به فکر آزادسازی سواحل باشیم اما اگر قرار است صدور مجوزها ادامه یابد این به ضرر بیت‌المال است و باید اشتباهات گذشته را اصلاح کرد.
کد خبر: ۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 23 February 2015
رئیس ‌کل دادگستری استان مازندران گفت: صدور مجوز برای ساخت‌وسازها در سواحل باید متوقف شود.
 به گزارش تابناک حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه شورای حفظ بیت‌المال استان مازندران که در محل بندر نوشهر با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به این که دریا از حقوق عمومی و اجتماعی است، اظهار داشت: استفاده از دریا حق عموم مردم است و باید درباره استفاده حداکثری مردم در این بخش تدبیری اندیشیده شود.
رئیس کل دادگستری مازندران به تعرضات و تصرفات سواحل مازندران اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌ های نجات سواحل ایجاد و احداث آزاد راه ساحلی از آستارا تا گرگان است؛ چرا که با این کار دو طرف آزاد راه باید آزاد باشد و این سبب جلوگیری از تصرفات در سواحل می‌شود.
وی با بیان این که در اجرای قانون با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: تخلف در سواحل از سوی افراد یا دستگاه دولتی فرقی ندارد و دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان عزم جدی دارد.
تقوی‌فرد با اشاره به این که دستگاه قضا چهره نظام است، گفت: نباید صدور مجوز برای ساخت‌وسازها در سواحل ادامه‌ دار باشد و باید به فکر آزادسازی سواحل باشیم اما اگر قرار است صدور مجوزها ادامه یابد این به ضرر بیت‌المال است و باید اشتباهات گذشته را اصلاح کرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان گفت: شرکت آب منطقه ‌ای مازندران، محیط زیست، منابع طبیعی و بنادر و دریانوردی متولی رصد و جمع ‌آوری همه ‌جانبه اطلاعاتی در زمینه تعداد مجوزهای مجاز و غیر مجاز صادر شده هستند که پس از این کار، اطلاعات جمع‌آوری شده دسته ‌بندی و در اختیار کارشناسان امر قرار داده می‌شود تا پیگیری ‌های بعدی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار