علی ادیانی، نماینده و عضو کمیسیون انرژی مجلس ادعای تصویب انتقال آب دریای خزر به سمنان در مجلس را یک دروغ دانسته و آن را کاملا تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۲۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 04 March 2019

 به گزارش قائم رسانه، در پی انتشار خبر بحث برانگیز تصویب طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان به نقل ازنماینده سمنان در یکی از خبرگزاری ها ونیز نشر آن در برخی از کانال های فضای مجازی مازندران، نماینده قائمشهر این خبر را دروغ محض دانسته و آن را رد کرد.

نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه، سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی انتشار این خبر کذب به نقل از آقای همتی نماینده سمنان را اشتباه یا یک شیطنت رسانه ای دانست و تصریح کرد: در تماس با همکارمان آقای همتی ایشان این خبر را کاملا تکذیب کردند .

وی افزود: ازاینکه در خبر آمده با آرای 81 درصد نمایندگان انتقال آب دریای خزر به سمنان به تصویب مجلس رسیده کاملا دروغ وکذب محض است چون که اصلا در روز شنبه ۱۱ اسفندمجلس چنین دستور و مصوبه ای نداشته است .

عضو کمیسیون انرژی مجلس ، دامن زدن به موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان که از ابتدا اشتباه و غیر کارشناسی وبه ضرر محیط زیست بوده تنها در ردیف های لایحه دولت آمده وما طرح این مسئله بحث برانگیز که باعث بروز تنش بین استان های شمالی و سمنان شده را محکوم می کنیم.

 

مازندنومه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار