هر هفته 5 درصد افزایش ؛
در حالی استان مازندران 11 درصد مرغ کشور را تولید می کند که مردم این استان در 2 ماه اخیر شاهد نوسانات شدید قیمتی در سطح بازار مازندران بوده اند .
کد خبر: ۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ 23 February 2015

تابناک مازندران:در حالی استان مازندران 11 درصد مرغ کشور را تولید می کند که مردم این استان در 2 ماه اخیر شاهد نوسانات شدید قیمتی در سطح بازار مازندران بوده اند .

به گزارش تابناک مازندران؛ در کمتر از دو ماه قبل قیمت مرغ آماده طبخ در بازار قیمت کمتر از 5300 را هم تجربه کرد که در همان دوران با اعتراض شدید تولید کنندگان و مرغداران روبرو شد .

البته در آن برهه مسئولین امر که خود واقف به ضرر و زیان تولید کنندگان بودند قول خرید مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام را دادند اما یکباره و ظرف مدت 45 روز این روزها گوشت مرغ در بازار های مازندران حتی بیشتر از مرز 8000 تومان را تجربه کرد به نحوی که در یک ماه اخیر در هر هفته قیمت این ماده غذایی حداقل 5 درصد افزایش قیمت داشته است .

این در حالیست که تا کنون مسئولین امر نتوانستند راهکار مناسبی را جهت جلوگیری از این افزایش اتخاذ نمایند. از سوی دیگر مصرف کنندگان نیز از این افزایش قیمت شکایت داشته و معتقدند اگر مسئولین از این افزایش قیمت جلوگیری نکنند در روزهای آتی که به پایان سال نزدیک می شویم قطعاً شاهد افزایش بیشتر قیمت گوشت مرغ در بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار