کد خبر: ۷۰۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 28 January 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی از روز‌های ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه در خانه کشتی عبدالله موحد استان تهران برگزار می‌شود.

در دومین مرحله اردوی آماده سازی نفرات برتر سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی گذشته به میزبانی اندیمشک برگزار شد دعوت شده اند.

بر اساس این گزارش بهرام معروف خانی در وزن ۶۷ کیلو به دومین اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان دعوت شده است که به مدت ۱۰ روز زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهد پرداخت.

با پایان مسابقات کشتی فرنگی در اندیمشک تیم ملی محمد بنا نخستین اردو و تمرینات رسمی خود را برای حضور موفقیت آمیز در مسابقات آسیایی استارت زد.

شاگردان او ابتدا باید به یک تورنمنت در جام وهبی امره اعزام شود و بعد هم که باید تمرینات خود را برای شروع برنامه برای مسابقات جهانی و المپیک آغاز کنند.

آغاز اردوی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی

تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور با حضور ۲۰ کشتی‌گیر از روز‌های ۱۳ تا ۱۹ بهمن ماه در محل خانه کشتی محمد بنا در استان تهران برگزار خواهد شود.

اردوی آماده سازی جهت شرکت در رقابت‌های جام بزرگ کرواسی است که بعد از ارزیابی کادر فنی نفرات اعزام به این مسابقات مشخص می‌شود.

از استان اردبیل سیامک منصور در وزن ۶۳ کیلوگرم به این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دوره از اردوی تیم ملی که به مدت ۶ روز در خانه کشتی محمد بنا تهران برگزار می‌شود به معرفی هیئت کشتی استان اردبیل یک نفر از مربیان استان در این اردو حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار