مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد که این شهرستان را در مسیر توسعه قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ 14 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی ادیب ۲۵ اردیبهشت در جلسه با فرماندار شهرستان خلخال، گفت: جلسه با فرمانداران سراسر استان پیش از برگزاری شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به منظور هماهنگی بیشتر در تخصیص اعتبارات و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های مد نظر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: شهرستان خلخال ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری طبیعی دارد و تامین زیرساخت‌ها و توجه به حوزه گردشگری در این شهرستان منجر به توسعه خلخال خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه گردشگری جشنواره‌های متعددی به منظور معرفی قابلیت‌های گردشگری مناطق مختلف استان تدارک دیده شده است که باید از سوی شهرستان نیز برای این حوزه اعتبارات مناسبی اختصاص پیدا کند.

محمدی ادیب با اشاره به اهمیت حوزه میراث فرهنگی و تعریف پروژه‌های حفاظتی و مرمتی در شهرستان خلخال، ادامه داد: حوزه صنایع دستی نیز با توجه به تاثیر آن در اشتغالزایی و اقتصاد خانوار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توجه ویژه به آموزش صنایع دستی و تبدیل شهر خلخال به شهر ملی جاجیم از برنامه‌های ما در این حوزه است.

سیدجواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان خلخال اهمیت ویژه‌ای دارد و تلاش می‌کنیم در شورای برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات مناسبی برای این حوزه‌ها اختصاص دهیم.

یحیی‌زاده افزود: توسعه تاسیسات گردشگری، اجرای زیرساخت‌ها و معرفی ظرفیت‌های شهرستان خلخال در اولویت ما قرار دارد و آماده هرگونه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی استان در این راستا هستیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار