کد خبر: ۷۰۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 26 January 2019

با برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، نمایندگان استان اردبیل نتوانستند در جایگاهی بهتر از هشتمی قرار گیرند.

در پایان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور تیم‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه به ترتیب در رتبه‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

استان اردبیل نیز که در گذشته‌ای نه چندان دور به عنوان یکی از قطب‌های اصلی وزنه‌برداری کشور محسوب می‌شد، با کسب ۴۱۸ امتیاز و با وجود حضور ۱۰ ورزشکار خود به رتبه هشتمی بسنده کرد تا در مجموع رتبه‌بندی تیمی در شرایطی از  گیلان و بوشهر بالاتر قرار گیرد که این استان‌ها در مسابقات مذکور به ترتیب با دو و چهار وزنه‌بردار کمتر نسبت به ورزشکاران اردبیلی حاضر شده بودند.

قهرمانی امیدوار کننده وزنه‌بردار اردبیلی در دسته فوق سنگین

با وجود نتایج نه چندان مناسب وزنه‌برداران اردبیلی در مجموع تیمی، محسن دادرس به تنهایی با کسب رکوردی ارزشمند و با اختلاف توانست به مدال طلای دسته +۱۰۹ کیلوگرم دست یابد.

در این دسته محسن دادرس از تیم منتخب استان اردبیل در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۱۸۵ کیلوگرم شد و در حرکت دوضرب نیز با مهار ۲۱۵ کیلوگرم به نشان طلای این دسته دست یافت.

این ورزشکار شایسته اردبیلی در مجموع حرکت‌ها نیز با ثبت رکورد ۴۰۰ کیلوگرم توانست به ارزشمندترین مدال رقابت‌ها دست یابد تا رسول نادری و فردین نادری به ترتیب از استان‌های اصفهان و هرمزگان با ۳۸۶ و ۳۷۶ کیلوگرم به مدال‌های نقره و برنز بسنده کنند.

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار