مصطفی میرزایی با اشاره به این سخن آیت الله بهشتی درباره اینکه بی تفاوتی انقلابیون مرگ انقلاب را در پی دارد، گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مجموعه جوانان عاشورایی رزمندگان لالجین نیز ۱۰ ساله می‌شود.
کد خبر: ۷۰۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 24 January 2019
رئیس هئیت رزمندگان استان همدان، هیئت را رسانه شیعه معرفی کرد و گفت: بی تفاوتی بزرگی نسبت به رسانه شیعه در برخی نقاط کشور به ویژه استان همدان حاکم شده است.

به گزارش ایسنا، میرزایی در جلسه جبهه فرهنگی با بیان اینکه هیئات خاستگاه اصلی انقلابیون هستند اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و بسیاری از افراد تاثیرگذار بر انقلاب از دل هیئت‌ها برخواسته و رشد کرده بودند.

وی بیان کرد: در هیئت‌های اسلامی اقدامات خوبی انجام می‌شود، اما متاسفانه به دلیل ضعف اطلاع رسانی، مردم فقط از عزاداری‌ها آگاه می‌شوند.

میرزایی با بیان اینکه رسانه‌ها باید قدم پیش گذاشته و این بی‌تفاوتی حاکم بر رسانه شیعه را کاهش دهند افزود: در فراخوان اول هئیت رزمندگان ۲۰ نفر از خادمین فعال انتخاب شده که سعی دارند در تمام زمینه‌های دینی و علمی ورود پیدا کنند و آثار ارزشمندی را بر جای بگذارند.

میرزایی کسب رتبه سوم جشنواره تحقیقاتی سلمان فارسی نیرو‌های مسلح، کسب رتبه ویژه در مسابقات برنامه نویسی و ایده پردازی، ساخت نخستین شبکه سلامت دنیا به نام اکسیر سبز را از افتخارات مجموعه جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان لالجین برشمرد و گفت: قریب به ۱۰۰ نفر از جوانان انقلابی در ۱۵ کانون این مجموعه پویا، فعالیت می‌کنند.

میرزایی از اصحاب رسانه خواست تا در اطلاع رسانی و منتشر کردن تبلیغات، یاور هیئت رزمندگان همدان باشند و تاکید کرد: با معرفی اقدامات و قابلیت هیئات اسلامی می‌توان انسان‌های انقلابی را تربیت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار