نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر خبر داد:
نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر از برگزاری نشستی با رئیس مجلس درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان خبر داد و گفت: لاریجانی نظر مثبتی به این طرح دارد.
کد خبر: ۶۹۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 04 January 2019

مهر، احمد همتی پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن اشاره به برگزار نشستی با حضور استاندار سمنان و رئیس مجلس شورای اسلامی درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان، بیان کرد: در این نشست پیرامون مشکلات استان درزمینهٔ کمبود آب بحث و تبادل‌نظر شد که نظر مثبت لاریجانی درباره انتقال آب یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نشست بود.

وی بابیان اینکه در این نشست گزارشی درباره پروژه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان ارائه شد، تأکید کرد: ردیف بودجه برای اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان در صورت تصویب به اجرا درخواهد آمد.

عضو خانه ملت گفت: صحبت‌های اولیه با سرمایه‌گذاران برای انتقال آب خزر به سمنان انجام‌شده است و همچنین در این نشست مقرر شد تا جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان‌های شمالی کشور و همچنین استان سمنان در آینده نزدیک برگزار شود.

همتی بابیان اینکه هم‌اکنون فضای مناسبی در ارتباط با اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان حاکم است، بیان کرد: برگزاری همایشی در این ارتباط می تواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان نیز در نشست با رئیس مجلس بر برگزاری همایشی در ارتباط با انتقال آب خزر به سمنان تاکید و بیان داشت: برای دعوت از سرمایه‌گذاران می‌توان پنلی را در این همایش ایجاد کرد تا بتوانیم بهترین راهکار را برای اجرای این طرح بیابیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
این که مازندرانی! نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
اینم از مسئول مازندرانی! دلمون ب کیا خوش کردیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
سمنان مهدی شهر سرخه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار