برای ثبت در تاریخ
مدیریت ارشد استان و نماینده عالی دولت در البرز، برای جلوگیری از خروج یک باشگاه معتبر چه کرده است؟ کسانی که ادعا می کردند طی 7 ماه 11 وزیر را به البرز آورده اند، چرا توانایی متقاعد کردن مدیر یک اداره را هم نداشتند؟
کد خبر: ۶۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 29 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: این روزها خبر رفتن سایپا از البرز رفته رفته قطعی و قطعی تر می شود. البته هنوز برخی از مسئولان البرز خوش خیالی را به کمال رسانده و سخن از "احتمالا" و "شاید" و "امکانش هست" برای ماندن این تیم در البرز می گویند.
به طور قطع در این جریان، مدیران سایپا در تلاش برای پایتخت نشینی و به دنبال بهانه ای برای رسیدن به هدف خود بودند. اما مدیران البرزی چگونه این موضوع را مدیریت کردند؟
در این گزارش به بخش هایی از هزاران گفته و وعده مسئولان البرزی اشاره ای کوتاه داریم، شاید بتوان به سرنخ هایی دست یافت.

محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال البرز و عضو جدید هیئت مدیره باشگاه راه آهن: مدیر عامل جدید باشگاه سایپا به طور حتم نمی‌دانند هزینه‌های نگهداری از زمین با کیفیت ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج، آمبولانس، آتش نشانی، یگان ویژه نیروی انتظامی، آب، برق و تلفن، پذیرایی، هتل اسکان داوران و ناظران از کجا پرداخت شده است؟

رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز: بارها گفته ایم و امروز نیز تکرار می کنیم این نوع حضور سایپا سودی برای ورزش استان ندارد.

رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز: به خوبی اطلاع داریم که مسئولان تیم سایپا منتظر هستند با واگذاری استقلال یا پرسپولیس به دو شرکت بزرگ خودروسازی یعنی ایران خودرو و سایپا تیم فعلی را از استان خارج کنند و سایپا را تغییر نام دهند. سایپا بدهی زیادی به استان البرز دارد و ما در برخی اوقات مجبور می شویم با زور و تهدید پولمان را بگیریم.
رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز :یک نفر از استان البرز حتما باید در هیات مدیره این باشگاه حضور داشته باشد. اعتقاد دارم رفتن سایپا از البرز یک نمایش سیاسی بود و دوستان ما در این باشگاه به بهانه کم کردن هزینه ها صلاح دانستند برای آینده کاری خود راهی تهران شوند! ما در حالی با باشگاه سایپا به این شکل تعامل می کنیم که باشگاه هایی چون فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان علاوه بر همکاری شایسته با هیئت های فوتبال استان ها و پرداخت واقعی هزینه استفاده از ورزشگاه ها از ادارات کل ورزش و جوانان استان ها نیز حمایت می کنند و در نوبت های مختلف با تزریق کمک های مالی آنها را در اجرای برنامه های خود یاری می دهند در صورتی که این موضوع از سوی باشگاه سایپا مورد توجه نبوده است.

تلاش 2 نماینده کرج در مجلس برای معرفی غلام رضوانی رئیس آرامستان های کرج به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا!

استاندار البرز و معاونان استاندار: سکوت سکوت سکوت!

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز: به هیچ عنوان با رفتن تیم فوتبال سایپا از استان البرز مخالف نیستیم!!! تیم های زیادی هستند که درخواست حضور در استان البرز را کرده اند که می توانیم آنها را جایگزین سایپا کنیم.

محمد جواد کولویند نماینده کرج در مجلس و عضو جدید هیئت مدیره راه آهن: تیم راه آهن از سوی سرمایه گذاری در اشتهارد در حال خریداری است و امکان اینکه به جای سایپا جایگزین شود، وجود دارد.

محمد جواد کولیوند نماینده کرج در مجلس: رفتن سایپا تلنگر و درس عبرتی بود که نشان داد البرزی ها باید روی پای خود بایستند و تیمی بومی و از جنس مردم این دیار تشکیل دهند که ماندگار شود. ما می توانیم تیمی را آماده و تشکیل دهیم که از پاره تن این استان باشد، حتی اگر از لیگ های دسته پایین تر شروع کنیم،


عزیز اکبریان نماینده کرج در مجلس: امروز که مدیران سایپا درصدد رفتن هستند، منت آنها را می‌کشیم. غرور استان را بیشتر از این نباید خدشه‌دار کرد و با رفتن این تیم از استان البرز نباید عزا بگیریم. با رفتن سایپا از استان البرز دنیا به آخر نخواهد رسید.

استاندار البرز و معاونان استانداری: سکوت سکوت سکوت

بر اساس این گزارش، جملات بالا تنها گوشه ای از اظهار نظر مدیران البرز (به غیر ازاستاندار و معاونان استانداری که سکوتی تلخ را ادامه می هند) در ماه های اخیر است.
از سوی دیگر، مدیران سایپای البرز نیز از هر بهانه و دست های پشت پرده برای رسیدن به هدف خود که پایتخت نشینی است، استفاده کردند.
حال این پرسش مطرح می شود که مدیریت ارشد استان و نماینده عالی دولت در البرز، برای جلوگیری از خروج یک باشگاه معتبر چه کرده است؟ کسانی که ادعا می کردند طی 7 ماه 11 وزیر را به البرز آورده اند، چرا توانایی متقائد کردن مدیر یک اداره را هم نداشتند؟
مردم البرز این روزها را به خوبی در حافظه خود ثبت می کنند و متوجه هستند که سایپا در چه شرایطی به البرز آمد و در زمان مدیریت کدام یک از آقایان از البرز رفتنی شد. حال چه این رفتن قطعی شود و چه نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار