فرماندار بابل گفت : سیلابی که بر اثر بارش شدید باران هفته پیش در این شهرستان جاری شد ، حدود 240 میلیارد ریال به زیرساخت های بخش های مختلف در این شهرستان خسارت وارد کرد .
کد خبر: ۶۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 26 July 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد تقی عباسپور افزود : 80 درصد از خسارت سیل اخیر مربوط به بخش بندپی شرقی و غربی است.

وی ادامه داد : سیل در بندپی شرقی با تخریب سه دهنه پل ، راه اصلی ارتباطی 30 روستا را قطع کرد و هم اکنون نیز ساکنان این روستاها از راه های فرعی تردد می کنند.

فرماندار بابل گفت : اگر چه استفاده از راه های فرعی ، مسیر تردد روستاییان را طولانی کرده ولی تا ساخت سه دهنه پل تخریب شده همچنان راه اصلی مسدود خواهد بود.

وی افزود : بیشترین خسارت سیل هفته گذشته با 143 میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به بخش راه بوده و پس از آن هم بخش آب با 70 میلیارد ریال متحمل خسارت سنگینی شد.

فرماندار بابل گفت : سیل اخیر همچنین یک میلیارد و 300 میلیون ریال به شبکه برق ، یکصد میلیون ریال به واحدهای آموزشی متعلق به آموزش و پرورش و 15 میلیارد ریال به پروژه های وابسته به شهرداری ها خسارت وارده کرد.

وی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی شهرستان بابل را 16 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سیلاب اخیر به حدود 65 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان خسارت وارد کرد.

شهرستان نیم میلیون نفری بابل دارای هفت شهر و شش بخش با بیش از 600 روستا است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار