رییس هیات نجات غریق غرب مازندران گفت: جستجو برای یافتن جسد یک نوجوان تهرانی که روز گذشته (جمعه) در دریای مازندران غرق شد ادامه دارد.
کد خبر: ۶۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 19 July 2015
حجت الله کیمیایی راد اظهار داشت: مهدی ایوبی نوجوان 14 ساله و اهل تهران ساعت شش صبح جمعه در منطقه ممنوعه شنا در محدوده ساحلی دهنو به علت آشنا نبودن به فنن شنا و مواج بودن دریا غرق شد.

وی تصریح کرد: این نوجوان به همراه سه نفر دیگر از بستگانش وارد دریا شد اما وی مفقود و دو تن دیگر موفق به خروج از دریا شدند.

کیمیایی راد گفت با جستجوی گسترده تا کنون موفق به یافتن جسد این نوجوان نشده ایم.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح دریا تاکنون 12 نفر در مناطق ممنوعه آب های ساحلی غرب مازندران غرق شده اند، افزود: در این مدت 800 نفر نیز با حضور و تلاش بموقع ناجیان غریق از غرق شدگی نجات یافته اند.

وی با اشاره به حضور انبوه گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر در سواحل غرب مازندران ، افزود : با توجه به افزایش مسافران و استفاده آنها از سواحل برای خدمات رسانی بهتر و حفظ جان افراد، ناجیان غریق در چهار روز تعطیلات عید فطر و پایان هفته در دو نوبت در سواحل حضور دارند.

رییس هیات نجات غریق غرب مازندران از گردشگران خواست با توجه به مواج بودن دریا به هشدارهای ناجیان غریق توجه کنند و از ورود به دریا به ویژه در مناطق ممنوعه به شدت خودداری کنند.

او ادامه داد : هم اکنون در محدوده ساحلی 140 کیلومتری غرب مازندران 315 ناجی غریق مستقر هستند که محل فعالیت 194 نفر از آنان نقاط کور و شنا ممنوع است. 

وی افزود: 47 تن از این ناجیان غریق زن هستند.

طرح سالمسازی دریا امسال از روز نخست خرداد در مازندران آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد.

هم اکنون 15 طرح سالمسازی دریا در سواحل شهرهای غرب مازندران فعال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار