رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل خبر داد
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: زمان ارایه آثار به چهارمین جشنواره فیلمنامه نویسی بسیج استان تا پنجم مرداد ماه تمدید شد.
کد خبر: ۶۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 19 July 2015

عظیم دشتی در جلسه انجمن فیلم وانیمیشن سازمان بسیج هنرمندان استان گفت : این جشنواره در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی درعرصه فرهنگ و هنر و برای شکوفایی و رشد استعدادهای هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری و ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص برگزار می‌شود.

وی محورهای موضوعی جشنواره را 1: باز خوانی ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی (ولایت و رهبری، عدالت طلبی ، استقلال ، آزادگی ،استکبـار ستیزی و دین بـاوری ، ایثار و شهادت و مهرورزی ). 2: بيـداري اسلامي و مقـاومت ملل (تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکت های اسلامی ، تجلیل ازقیام و مقاومت مردم به پا خاسته و ...).3: انتظـار،اميد،آرمـانگرايی.4: مضامين آيينی، اجتماعی(مبتنی بر اصول خانواده ، اخلاق و سبک زندگی ایرانی اسلامی ) 5: تحقق شعار سال ( دولت و ملت ، همدلی و همزبانی ). 6: مقابله با جنگ نرم شیکه های ماهواره ای و رسانه های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران.7:افشای جنايتهای گروهک های تكفيری داعش و غيره.8: زندگی ائمه اطهار و اهل بیت بویژه نقش حضرت فاطمه زهرا (س) در الگوسازی و نقش زن مسلمان در زندگی امروز 9: معرفی ارزشهای انقلابی و جهادی( محله، شهر، استان ) و شخصیت های مردمی آن اعلام کرد

دشتی در ادامه افزود: هر فرد حداکثر با سه اثر می تواند در جشنواره حضور یابد و مسئولیت های حقوقی آثار بر عهده امضا کننده فرم درخواست شرکت در جشنواره است و هم چنین فیلم نامه هایی که در دوره های گذشته جشنواره فیلم کوتاه بسیج حضور داشته اند و یا قبل از شهریور سال سال 1393 تولید شده اند، نمی توانند در این دوره شرکت نمایند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تصریح کرد : متقاضیان می توانند فیلمنامه های خود را مطابق موضوعات درج شده در فراخوان تا تاریخ 05/05/ 1394 آثار خود راحداکثر 30 صفحه و هر صفحه بر روی یک برگه A4 تایپ شده، تحویل و یا ارسال گردد. بدیهی است به فیلم نامه های خارج از مقررات عمومی ترتیب اثر داده نخواهد شد.بنابراین لازم است 3 نسخه مکتوب از اثر و یک نسخه از متن در قالب WORD بر روی CD به دبیرخانه تحویل و یا ارسال گرددکه به تمامی فیلم نامه ها ی راه یافته به بخش مسابقه، گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

وی افزود داوران این جشنواره پس از ارزیابی ، 2 اثر برگزیده را تا تاریخ 10/05/1394 انتخاب و معرفی می نمایند که آثار منتخب فیلمنامه نویسی جهت حمایت ساخت و تولید اثر مبلغ 000/000/ 15 ریال تسهیلات حمایتی از سوی سازمان مرکزی پرداخت می شود تا نسبت به ساخت فیلم خود تا تاریخ 01/ 06/ 1394 اقدام نموده و نسخه نهایی را تا تاریخ 5/6/1394 جهت شرکت د ر چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج ارسال نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار