کارشناس میز خدمت سهام عدالت کردستان اعلام کرد: سود سهام عدالت به تمام افرادی که شماره شبای بانکی خود را ثبت کرده باشند، پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 23 June 2018

به گزارش تابناک : شنو محمدی با اشاره به اینکه برای دریافت سود سهام عدالت، در اختیار داشتن شناسه حساب بانکی ایران(شبا) ضروری است، اظهار کرد: مشمولین باید شماره شبا را صرفاً از طریق بانک دریافت کنند. 
وی با ذکر اینکه افرادی که هشدار ثبت شبا برای آنان در صفحه درج شده اما قادر به ثبت شماره شبا نیستند، به دلیل آن است که قبلاً این شماره را ثبت کرده‌اند، افزود: این افراد نگران پرداخت سود نباشند، چرا که پس از تأیید شماره شبای آنان، سود سهام به حسابشان واریز می‌شود. 
کارشناس میز خدمت سهام عدالت کردستان گفت: مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود باید شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند تا بعد از راستی آزمایی شماره حساب‌ها مبالغ سود به حساب این افراد واریز شود. 
وی خاطرنشان کرد: واریز با این پیش‌شرط انجام می‌شود که شماره شبای بانکی مسدود نباشد و متعلق به شخص مشمول سهام عدالت باشد . 
محمدی با اعلام اینکه سامانه سهام عدالت به مدت دو هفته از دسترس خارج شده است، یادآور شد: 16 تیر ماه‌جاری، جلسه شورای عالی برای نحوه ثبت جدید شماره شبای بانکی مشمولان برگزار خواهد شد .

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار