استاندار مازندران از توزیع سه هزار میلیارد ریال درآمد حاصل از مالیات برارزش افزوده سال قبل برای عمران شهری و روستایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 26 May 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی بعدازظهر شنبه در جمع فعالان بخش خصوصی با اشاره به توزیع سه هزار میلیارد ریال درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده سال گذشته در استان گفت: ۳۰ درصد این درآمد برای عمران روستایی و مابقی برای عمران شهری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای گفتگو با امضای استاندار ابلاغ می شود گفت: مصوبات و اختیارات قانونی نیز برای مخاطبان این شورا ارسال و اجرای آن لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه اداره کل شهری استانداری باید نسبت به نظارت بر عملکرد شهرداری ها و پیمانکاران اهتمام جدی داشته باشد تصریح کرد: همچنین با یک مدل فنی و مدیریتی در زمینه بیمه اجتماعی کارگران برنامه ریزی شود.

اسلامی خواهان تشکیل کمیته تخصصی برای بازنگری شیوه کار و آیین نامه ها شد و گفت: این کمیته باید با حضور معاون امور اقتصادی استاندار تشکیل و فعال شود زیرا برخی از دستگاه ها در استان قانون را رعایت نمی کنند و باید دستگاه های متخلف معرفی و با آنان برخورد شود.

اسلامی کیفی سازی تولید را مهمترین ماموریت فعالان بخش خصوصی برشمرد و گفت: دولت نیز باید نسبت به روانسازی امور و رفع موانع فراروی بخش خصوصی برنامه ریزی کند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار