رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:
محمد محمد پور : با اشاره به نیمه‌کاره بودن ۳۵۰ طرح صنعتی در استان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن را بیش از چهار هزار میلیارد ریال بیان کرد.
کد خبر: ۶۱۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 26 May 2018

به گزارش تابناک مازندران : محمد محمد پور ظهر پنجشنبه در کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه هشت هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در ۳۵۰ پروژه‌ راکد و نیمه کاره بدون استفاده مانده است، به اشتغال فراگیر در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بحث رسته در اشتغال فراگیر باید حذف شود و انتخاب رسته باید در اختیار استان باشد.

وی بابیان اینکه چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۳۵۰ طرح نیمه‌کاره و راکد نیاز است گفت: بیش از پنج هزار شغل با تکمیل این طرح‌ها ایجاد می‌شود و یکی از دلایل اصلی که اشتغال فراگیر جهش چندانی ندارد بحث رسته است و باید این مسئله در اشتغال فراگیر حذف شود.

محمد اسلامیان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های مازندران نیز در این جلسه، عدم ارائه مدارک و مستندات از سوی متقاضیان اشتغال، عدم ارائه صورت‌های مالی و نداشتن اظهارنامه مالیاتی را از مشکلات در ارائه تسهیلات اشتغال بیان کرد.

وی گفت: تمام طرح‌های اشتغال ارائه‌شده مربوط به سرمایه‌گذاری بوده است و حداقل یک ماه برای بررسی زمان نیاز است درحالی‌که باید طرح‌های سرمایه در گردش در اولویت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار