محمد اسلامی گفت: تقاضا برای سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی در استان در دولت یازدهم ۵۸ درصد نسبت به دولت های قبل بیشتر شده است.
کد خبر: ۵۹۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 24 April 2018
به گزارش تابناک : محمد اسلامی  با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و با بیان اینکه شعارهای سال به صورت منظومه ای است و خروجی آن حرکت ساز و تمدن ساز است گفت: این شعارها باید صورت یکپارچه و منظومه دیده شود تا اثرگذاری ملی و پایدار داشته باشد.

وی با اشاره به سه ضلع شعار سال جاری از مردم به عنوان یک ضلع تحقق شعار سال یاد کرد و گفت: مردم با خرید تولیدات داخلی می توانند در این حوزه نقش آفرین باشند، همچنین تولیدکنندگان با تولیدات باکیفیت و بادوام اعتمادسازی لازم داشته باشند.

وی با اظهار اینکه باید با تولیدات استاندارد و کیفی مشتریان را پایدار کنیم تصریح کرد: دولت نیز با قوانین و تسهیل گری، محیط را برای تولیدکننده و تولید فراهم کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور محسوب می شود گفت: دولت یازدهم رفع کاستی های زیرساختی و نیازهای مبرم استان مازندران را در دستور کار قرار داده است تا روند توسعه پایدار را محقق می کند.

اسلامی به موانع موجود در حوزه زیرساختهای اشاره و اضافه کرد: اعطای تسهیلات برای فعالان اقتصادی و کشاورزی و توسعه واحدها از اقدامات به شمار می رود و تقاضا برای ایجاد واحدهای تولیدی در استان ۵۸ درصد رشد یافته است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از شش هزار میلیارد تومان سمرایه گذاری در استان افتتاح شده است و این نشان دهنده افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در استان است و واحدهای جدید تولیدی سال قبل چهار هزار شغل مستقیم در استان ایجاد کرده اند.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار