تیمهای فوتبال نساجی مازندران در دیداری پرگل برابر صبای قم و خونه به خونه مازندران برابر شهرداری تبریز پیروز شدند.
کد خبر: ۵۸۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 05 April 2018

به گزارش تابناک : در هفته سی ام مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور، امروز چهارشنبه  نمایندگان مازندران به دیدار حریفان خود رفته و پیروز میدان شدند.

تیم نساجی مازندران امروز در دیداری مهم در قم به مصاف صبای این شهر رفت و شاگردان نکونام که هفته گذشته مقابل مهمان خود بادران تهران به برتری 5بر 1 دست یافته بودند  امروز نیز  حریف قمی خود را با نتیجه 6 بر 1 شکست دادند تا با امیدواری بیشتری به هفته های پایانی بیاندیشند.

گلهای تیم نساجی را سهیل رحمانی ( دقیقه 31 ) ، محمد عباس زاده ( دقایق 44، 45، 48 )، حسن نجفی ( دقیقه 70 ) و مجتبی ممشلی (دقیقه 92) به ثمر رساندند.

 تیم خونه به خونه مازندران  نیز  از ساعت 16 و 15 دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل پذیرای تیم شهرداری تبریز بود که با نتیجه یک بر صفر  با  تک گل حمید کاظمی از نقطه پنالتی این تیم را شکست داد.

شاگردان اسکوچیج در تیم خونه به خونه  قدر دیدارهای خانگی را خوب دانستند تا در هفته های پایانی مشکلی برای صعود نداشته باشند.

تیم خونه به خونه مازندران  با 57 امتیاز و پس از تیم  نفت مسجد سلیمان در رده دوم  و نساجی مازندران نیز با 54 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

 
 
00:0002:36
 
 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار