تیم بسيج دانشجويي تنكابن در رقابت های دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران به میزبانی آمل قهرمان شد.
کد خبر: ۵۴۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 06 January 2018

به گزارش تابناک : در این دوره از مسابقات که با عنوان گرامیداشت حماسه مردمی نهم دی با رقابت 1200 ورزشکار در دو رشته تیراندازی ودارت دختران و پسران در دانشگاه شمال آمل برگزارشد،  تیم های دانشگاه آزاد اسلامي آمل و دانشگاه علوم پزشكي بابل به ترتیب دوم و سوم شدند.

در نتایج انفرادی این جشنواره و در رشته دارت پسران هم فرامرز شيخي جلالي از دانشگاه مازندران قهرمان شد و عليرضا وحداني از دفتر بسيج تنكابن  و محمدحسين رجبي از دانشگاه علوم پزشكي بابل به ترتیب دوم و سوم شدند.

 در بخش دختران این رشته نیز مرضيه تيرگرطبري از دانشگاه آزاد آمل در صدر ایستاد و فائزه ولي زاده از تیم دانشگاه مازندران و زهرا آقاجاني از تیم دانشگاه خزر محمودآباد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته تيراندازي بخش پسران جشنواره ورزشي دانشجويان دانشگاه های مازندران در آمل محمدكاظم رمضان نيا از تیم دانشگاه مازندران با عملکرد بهتر به مقام قهرمانی دست یافت و محمدحسين رجبي ونيما ابراهيم شل مزاري هردو از تیم علوم پزشكي بابل دوم وسوم شدند.

در بخش دختران این رشته تيراندازي " فائزه ولي زاده" از تیم دانشگاه مازندران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و مقام های دوم و سومی این رشته نیز به " منصوره فدايي" و "زهرا هاشم پور" هر دو  از تیم دانشگاه غیرانتفاعی اديب ساري رسید.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار