مجمع نمایندگان با اعتقاد به همدلی پشتیبان نماینده عالی دولت در استان و دستگاه های اجرایی درراستای توسعه استان و خدمت به مردم می باشد.
کد خبر: ۵۴۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸ 26 December 2017

به گزارش تابناک مازندران، در ادامه نشست بودجه ای مجمع نمایندگان استان مازندران با دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که سه شنبه گذشته برگزار گردید جلسه دیگری امشب در کمیسیون عمران مجلس با حضور استاندار مازندران تشکیل و روند پیگیری طرح های عمرانی و لایحه بودجه سال 97 استان مازندران بررسی گردید.

 

بر اساس این گزارش، حسین نیازآذری رییس مجمع نمایندگان افزود: در این جلسه مهندس اسلامی گزارش مبسوطی از فعالیت ها و اقدامات زیربنایی استان و مشکلات پیش روی طرح ها و روند پیگیری ها ارائه داد و در ادامه هریک از نمایندگان پیرامون مسائل حوزه انتخابیه و چگونگی پیگیری طرح ها نکاتی را بیان داشتند.

 

نیازآذری با اعلام اینکه ظرفیت ملی مجلس ومجمع نمایندگان فرصت مناسبی برای شتاب بخشی به پیگیری ها و تسریع در اجرای طرح های توسعه می باشد خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان با اعتقاد به همدلی پشتیبان نماینده عالی دولت در استان و دستگاه های اجرایی درراستای توسعه استان و خدمت به مردم می باشد.

 

رییس مجمع نمایندگان دربیان محورهای این نشست اظهار داشت: روند صادرات ،خرید و ذخیره سازی مرکبات ، پیگیری مشکلات کشاورزان و برنج کاران، بودجه سال 97و اجرای طرح آب ، فاضلاب ، پسماند و مشکلات مربوط به صنعت استان دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار