سودجویان همچنان در مازندران جولان می دهند؟
تا چند سال پیش هنگامی که از خیابانها و روستاهای مازندران گذر می کردیم نظاره گرباغات زیبا ، جنگلهای سر به فلک کشیده و دشتهای سرسبز و چشم نواز بودیم و از داشتن چنین نعمتهایی به خود می بالیدیم ولی متاسفانه چندسالی ست که بسیاری از این اراضی زیبا جای خود را به ویلا ها و شرکتهایی داده اند که در دل دشت و باغات ناگهان سر برافراشته اند؟ و به میزان زیادی از اراضی را اشغال نموده اند و از طراوت و سرسبزی این دیار زیبا کاسته اند.
کد خبر: ۵۳۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 10 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران،  این که چگونه در مناطق فراوانی از اراضی مازندران ویلا ها و شرکتهای اختصاصی در میان کشتزارها و جنگلها خودنمایی می کند در نوع خود جالب و شگفت انگیز است.
 
بر اساس این گزارش،  متاسفانه افراد سود جو راه دور زدن قانون را خوب یاد گرفتند. دریک منطقه به بهانه ساخت مهمانسرای بهزیستی هتل های گرانبهایی ساخته می شود !
 
تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی مازندران
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: تغییر کاربری غیرمجاز ۴۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی آبان ماه امسال در این شهرستان جلوگیری شد.
 
 خلیل حقیقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: درهمین این مدت با انجام ۲۴ مورد عملیات گشت اکیپ ۱۳۱ امور اراضی جهاد کشاورزی این مدیریت، ۱۷ مورد ساخت و سازغیرمجاز در ۴۰ هزار و ۴۱۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان شناسایی و متوقف شد .
 
وی گفت: ۱۲ نفر از مالکان متعهد شدند در اسرع وقت این زمین‌ها را به چرخه تولید بازگردانند.
 
وی از کشاورزان و باغداران خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز در عرصه کشاورزی برای اخذ مشاوره و مجوز‌های قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مربوطه مراجعه کنند.  

امیدواریم مسئولان ذیربط اوامر مقام معظم رهبری را باجدیت پی گیری کنند و مانع سودجویی یشتر دلالان نااهل شوند...
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار