رئیس پارک علم و فناوری مازندران، گردش مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 03 December 2017
به گزارش تابناک : علی معتمدزادگان در نشست با خبرنگاران، مجموع گردش مالی شرکت‌های فناورانه و عضو پارک فناوری را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: برخی شرکت‌ها به گردش مالی دو تا سه میلیاردی نیز می‌رسند.

وی با بیان اینکه بیشترین خیران در حوزه احساسی فعالیت می‌کنند، خواستار مشارکت بیشتر آنان در حوزه فناوری شد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه در حوزه اقتصاد و تجارت نیز نیازمند خیران هستیم، تصریح کرد: اگر کمک کنیم اقتصاد جامعه و منطقه شکل گیرد، مشکلات و گرفتاری‌های جامعه کمتر می‌شود.

معتمدزادگان با اشاره به اینکه آزمایشگاه نمونه‌سازی با حمایت خیران در مازندران راه‌اندازی شده است، بیان کرد: برای ساخت این آزمایشگاه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

وی بر لزوم عضوگیری و پیوستن خیران برای حمایت از فعالیت‌های فناورانه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها نیز می‌توانند به عنوان سفیران در این زمینه فعالیت داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه شرکت‌های فناوری نیازمند ساخت فضای فیزیکی هستند، خاطرنشان کرد: دو راهکار برای توسعه فضای فیزیکی پیشنهاد شده است و استفاده از ظرفیت سایر سازمان‌ها از جمله راهکارها است.

معتمدزادگان با اشاره به اینکه نمایشگاه فن بازار از فردا در دانشگاه امام محمدباقر آغاز می‌شود، گفت: این نمایشگاه در ۳۷ غرفه دایر خواهد شد و رونمایی از فناوری‌های جدید در حوزه‌های کشاورزی، کسب و کار و فناوری و مکانیک مهم‌ترین موضوعات رونمایی محصولات تولید شده در پارک علم و فناوری است.

وی در پایان گفت: همچنین ۱۲ برنامه نیز به مناسبت هفته پژوهش با محوریت پارک علم و فناوری اجرا می‌شود.






منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار