کنسرت ارکستر ملی «نغمه باران» به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه به رهبری نزهت امیری و خوانندگی علی امیرقاسمی در فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود.
کد خبر: ۵۳۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 28 November 2017
به گزارش تابناک : این کنسرت پنجشنبه(نهم آذرماه) ساعت 19 با اجرای آثاری از استادان برجسته موسیقی ایرانی؛ مرتضی محجوبی، علی تجویدی، حبیب الله بدیعی، همایون خرم، جواد لشگری اجرا می شود.
در این برنامه هنرمندان موسیقی، سینما و تئاتر حضور خواهند داشت.
عواید حاصل از فروش بلیت در این کنسرت به هموطنان حادثه دیده استان کرمانشاه اختصاص یافته و فروش بلیت به صورت همت عالی انجام می شود.
علاقه مندان برای تهیه بلیت کنسرت ارکستر ملی «نغمه باران» می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
 
*اجرای 110 سال موسیقی ایرانی در فرهنگسرای ارسباران 
گروه موسیقی ایرانی «وارنگ» کنسرتی را با عنوان «110 سال موسیقی ایرانی» (1220-1330 ه.ش) چهارشنبه(هشتم آذرماه) ساعت 20 در فرهنگسرای ارسباران اجرا می کند. 
در این کنسرت قطعاتی از علی اکبر شیدا(دل شیدا)، درویش خان(مارش ماهور)، عارف قزوینی(دل هوس)، مرتضی نی داود (آتش دل)، ابوالحسن صبا (نغمه ترک)، روح الله خالقی (حالا چرا)، مجید وفادار (بگو کجایی)، علی تجویدی(سنگ خارا)، فرامرز پایور(گفتگو)، حسین دهلوی(سبکبال)، همایون خرم (شهزاده رویا) و پرویز مشکاتیان (ضربی شور) اجرا می شود.
در این کنسرت امیر حسن زاده رهبری ارکستر و تنظیم قطعات و مهدی جعفر زاده اجرای آواز را برعهده دارند. 
تهیه بلیت اجرای این کنسرت موسیقی از طریق مراجعه به سایت ایران کنسرت به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com امکان پذیر است.
 
*قطعه­ موسیقی «هزار سال» منتشر شد
فرهنگسرای اندیشه همزمان با سالگرد آغاز امامت امام عصر(عج)، قطعه­ موسیقی «هزار سال» را تولید و منتشر کرده است.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، این قطعه موسیقی با ملودی و صدای حسین حقیقی، آهنگسازی گرانش آشوری و ترانه­ علی فردوسی به سفارش فرهنگسرای اندیشه تولید شده است.
فرهنگسرای­ اندیشه در ایام پیاده­روی اربعین حسینی نیز قطعه­ موسیقی «پیرهن سیاه» را با صدای حسین توکلی تولید و منتشر کرد.
 
*رونمایی از آلبوم موسیقی «جایی که به آن تعلق داریم» 
آلبوم موسیقی «جایی که به آن تعلق داریم» نخستین اثر گروه ادراک روز پنجشنبه 9 آذرماه ساعت 17 در شهر کتاب الف رونمایی می شود.
این آلبوم موسیقی به زبان انگلیسی است و در ترکیبی از سبک‌های راک و الکترونیک قرار دارد. این اثر با موضوع درونی خاورمیانه، به عنوان جایی که همگی به آن تعلق داریم، سناریوی مشخصی را در تک تک قطعات دنبال می‌کند و این روایت‌مندی از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود. 
در این برنامه هنرمندانی همچون کورش انگالی، محمد مساوات، محمدرضا علیمردانی، علی درخشی، بهزاد عمرانی و حامد حبیب‌زاده حضور داشته و درباره این اثر به گفت و گو خواهند نشست.
شهر کتاب الف در خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، انتهای خیابان الف، نبش کوچه سوم واقع شده است.
 
 
 
 
 
 
 
منبع : ایرنا 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار