فرماندار محمودآباد از تخصیص اعتبار 22 هزار میلیارد تومان در بحث سامانه بهینه یاب و بسته رونق تولید در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 28 October 2017
به گزارش تابناک : یحیی یوسف پور در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد که با حضور نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ذیربط شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه 22 هزار میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستانی است، اظهار کرد: یکی از مباحث مهم دولت در سال جدید بحث سامانه بهینه یاب و بسته رونق تولید بوده که در استان به هر شهرستان اعتبارات تخصیص یافته و سهم محمودآباد 22 هزار میلیارد تومان بوده است. 
وی افزود: این اعتبار در دستگاه های مختلف با توجه به ثبت نام افراد متفاوت بوده و مدیران باید با استفاده از فرآیند اداری و اقدامات لازم حداکثر استفاده را داشته باشند. 
یوسف پور با اشاره به اینکه در بخش صنایع 27 شرکت در بهینه یاب ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 17 شرکت ثبت شده تایید و تا کنون 18 میلیارد تومان دریافت شده است. 
وی ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی تاکنون 93 شرکت ثبت و 62 شرکت مورد تایید و 22 میلیارد و 66 میلیون تومان تایید، اداره بهزیستی شهرستان 995 میلیون تومان اعتبار در خصوص اشتغال زایی افراد تحت پوشش بهزیستی بوده و 58 نفر به بانک معرفی و 525 میلیون تومان پرداخت شده است. 
فرماندار محمودآباد از اعتبار 1.5 میلیارد دلاری مربوط به مباحث اشتغال در روستاها خبر داد و عنوان کرد: این اعتبار تخصیص داده شده برای شتاب دهی به بحث اشتغال روستاها بوده و ویژگی های خوب آن سود 6 درصدی، 1 سال تنفس و 6 سال دوره ی پرداخت دارد و دهیاران و کارآفرینان در روستاها باید تلاش کنند تا از این میزان اعتبار نهایت استفاده شود. 
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: 1372 نفر باید امسال در محمودآباد اشتغال پیدا کرده و تاکنون بعضی از دستگاه ها 50 درصد فعالیت را داشته و 50 درصد دیگر باید تحقق پیدا کند و زمان و فرصت نباید در این زمینه از دست دهیم.





منبع : ایسنا 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار