در روز 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) سفارت آمریکا را که تبدیل به لانه جاسوسی شده بود، تسخیر کرده و توطئه های شوم آنها را به خودشان برگرداندند.
کد خبر: ۵۱۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 28 October 2017
 به گزارش تابناک مازندران، علی غلامیان ، معاون فرماندار نکا : 13 آبان نشان از وحدت و همبستگی مردم کشورمان در مقابله با قدرت‌های استکباری بودکه این روحیه شجاعت را امام خمینی(ره) به مردم آموختند.
13 آبان امسال فرصتی است تا فریاد استکبار ستیزی

 
بر اساس این گزارش، معاون فرماندار نکا در جلسه هماهنگی برای برگزاری راهپیمایی یوم ا... 13 آبان، بیان داشت: این روز تنها به دانش آموزان کشورمان تعلق ندارد بلکه همه آحاد ایران اسلامی باید با حضور پرشور خود، انزجار و نفرت از استکبار جهانی را اعلام کنند.
 
وی با ستایش بصیرت و موقعیت شناسی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1357، اضافه کرد: امسال راهپیمایی روز 13 آبان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز چشم خود را به حضور مردم دوخته اند.
 
این مسول افزود: 13 آبان امسال فرصتی است تا فریاد استکبار ستیزی خود را که برگرفته از عمق جان ملت مومن ایران اسلامی است، علیه مستکبران عالم سر بدهیم تا بدانند که این روحیه را از مکتب امام حسین (ع) و از واقعه کربلا گرفته ایم.
 
معاون فرماندار نکا عنوان کرد: در روز 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) سفارت آمریکا را که تبدیل به لانه جاسوسی شده بود، تسخیر کرده و توطئه های شوم آنها را به خودشان برگرداندند.
 
این مسول اظهار داشت: پیوند ملت ایران با ولایت، یک پیوند جدانشدنی و ناگسستنی است و به همین جهت جوانان غیور این مرز وبوم در 13 آبان 1358 توانستند این روز تاریخی را رقم بزنند و امروز وظیفه تمامی مسوولان دولتی، روشنگری و تبیین اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی برای جوانان است.
 
غلامیان افزود: 13 آبان نشان از وحدت و همبستگی مردم کشورمان در مقابله با قدرت‌های استکباری بودکه این روحیه  شجاعت را امام خمینی(ره) به مردم آموختند.
 
معاون فرماندار نکا با بیان اینکه جوانان و نوجوانان کشورمان همیشه در تاریخ  حماسه ساز بودند اظهار داشت: باید با استفاده از آموزه های دینی و آموزش صحیح روحیه اصیل انقلابی که بر پایه اعتقادات و اصول ریشه دار دینی و اسلامی پایدار است به نسل های کنونی انقلاب انتقال یابد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار