مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران میزان درآمدهای ثبتی کسب شده سال جاری در استان را بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 24 October 2017
به گزارش تابناک : محمد حسن بهادر صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران از کسب بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال درآمدهای ثبتی در شش ماهه اوّل سال جاری خبر داد و گفت: درآمدهای محقق شده استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این مبلغ ۲۶۶میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال آن مربوط به ردیف درآمدهای استانی و ۱۹۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال آن مربوط به ردیف درآمد ملی است.
وی تصریح کرد: درآمد مصوب استانی اداره کل ثبت اسناد و املاک در ۶ ماهه نخست امسال ۱۸۵میلیارد و ۷۵ میلیون ریال بوده است که در این مدت علاوه بر تحقق درآمد فوق مبلغ ۸۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون نیز مازاد درآمدکسب شده است..
این مسئول خاطر نشان کرد از مجموع این درآمدها ۹۴میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال درآمد حاصل از اجرای ماده ۱۷ قانون جامع ( کاداستر ) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱۸ درصدر رشد داشته است.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک تصریح کرد: بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز بابت ۸ درصد سهم شهرداریها از درآمد سران دفاتر اسناد رسمی به حساب آنها واریز شد و طبق قانون بودجه ،از محل درآمدهای خدمات ثبتی ۴۲ درصد به جمعیت هلال احمر و ۸ درصد به شهرداری‌ها تعلق می‌ گیرد.
وی در پایان با اشاره به این که دومین دستگاه پردرآمد استان به دلیل استیجاری بودن ۱۰ واحد ثبتی در استان سالانه بیش از ۷ میلیارد ریال اجاره بهاء پرداخت می کند افزود : با تلاش و پیگیریهای صورت گرفته مبلغ ۴۷ میلیارد ریال بودجه عمرانی  برای ساختمان در دست ساخت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری اختصاص داده شد که در نوع خود کم نظیر بوده است.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار