مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از پیش بینی خرید 8هزار تن سویا از کشاورزان مازندرانی خبرداد.
کد خبر: ۵۱۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 23 October 2017
به گزارش تابناک : سیدمحمد جعفری درباره خرید تضمینی سویا با بیان اینکه بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی حدود 8 هزار تن سویا در استان مازندران برداشت می‌شود که خرید آن آغاز شد، اظهار کرد: ستاد خرید سویا در استان مازندران با هماهنگی بانک کشاورزی و معاونان بخش‌های جهاد کشاورزی استان مازندران و مدیران تنظیم بازار و همچنین انجمن توانمندسازان راه‌اندازی شد. 
وی با اشاره به اینکه 9 مرکز خرید سویا در شهرستان‌های مازندران با ظرفیت تولید بیشتر راه‌اندازی شد، افزود: در شهرستان‌هایی گلوگاه، نکا، بهشهر، آمل، نور، میاندرود، ساری، جویبار، بابلسر، قائم‌شهر، سوادکوه، بابل و سمرغ مراکز خرید به شکل موقت و کلی انجام می‌شود. 
جعفری تصریح کرد: سویا امسال با دو درصد ناخالصی و 12 درصد رطوبت، با هزینه‌ای بالغ بر 24 هزار و 694 ریال خریداری می‌شود. 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور درباره شیوه و زمان پرداخت طلب شرکت غله به کشاورزان سویاکار، گفت: در حال حاضر نمی‌توان درباره نحوه پرداخت و زمان آن سخنی اعلام کرد. 
این مسئول گفت: از آنجایی که در حال حاضر آفتابگردان خریداری شده از کشاورزان پرداخت نشده و بنابراین در زمینه چگونگی زمان پرداخت سویا نمی‌توان اعلام نظر کرد. 
وی افزود: کشاوزران باید توجه کنند که در زمینه زمان پرداخت سویا در حال حاضر اطلاعی در دست نیست. 
جعفری یادآور شد: حدود 75 تن آفتابگردان از کشاورزان خریداری شده و هنوز هیچ مبلغی پرداخت نشد و امیدواریم هر چه زودتر دسترنج آفتابگردان کاران پرداخت شود. 
وی درباره میزان پرداخت آفتابگردان به کشاورزان، گفت: میزان طلب کشاورزانی که آفتابگردان کاشتند حدود 180 میلیون تومان است که با دو درصد ناخالصی و 9 درصد رطوبت خریداری شد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار