مردم ورزش دوست شهرستان آمل از دارنده نشان برنز مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان به گرمی استقبال کردند.
کد خبر: ۴۹۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 10 September 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آیین استقبال از" سید مجتبی حسینی " عصرامروز با حضور مردم وجمعی از ورزشکاران از جمله " قاسم رضایی" دارنده دونشان طلا وبرنز المپیک لندن وریو، از ابتدای بلوار مدرس در ورودی شهر آمل آغاز وپس از عبور از خیابانهای اصلی این شهر ادامه داشت.
ملی پوش آملی وزن 100 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در این مسابقات در دور نخست " یوری ناکازاتو" از ژاپن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و در دور بعد " ایگنات میلینوف" از بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.
حسینی در دور سوم نیز "مهمت آتجی" از ترکیه را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل "کولتون شولتز" از آمریکا با نتیجه یک بر صفر مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.
این ملی پوش آملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران، در دیدار رده بندی وزن 100کیلوگرم خوش درخشید و با نتیجه 6 بر 2 "کانتمیر شیبزوخوف" از روسیه را شکست داد و نخستین نشان برنز مسابقات جهانی  را برگردن آویخت.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 2 نشان طلا، یک نقره و دو برنز و50 امتیاز پس از روسیه 64 امتیازی، نایب قهرمان جهان شد.
** نا داوری باعث دورشدن از طلا
حسینی درخصوص این مسابقات گفت، که متاسفانه ناداوری زیادی در این مسابقات وجود داشت ودرحالی که شانس مسلم کسب نشان طلای وزن 100کیلوگرم بودم، حق من به راحتی خورده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار