رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از فعالیت 12 ساعته تعزیرات حکومتی در ایام ماه مبارک رمضان برای رسیدگی به تخلفات خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 16 June 2015
امید شهرآبادی در خصوص گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: برنامه‌ریزی برای گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی انجام شده و در حد توان در خدمت مردم خواهیم بود.

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: در ایام ماه مبارک رمضان در طول هفته 14 گشت و در روزهای پنجشنبه و جمعه و همین طور روزهای تعطیل 20 گشت مشترک در سطح شهر به تخلفات رسیدگی خواهند کرد.

وی در مورد زمان برگزاری گشت‌ها گفت: این گشت ها از ساعت 10 صبح تا 22 ادامه خواهد داشت اما در گشت‌های صبح عمده فعالیت در زمینه قاچاق و امور بهداشتی و دامپزشکی خواهد بود و در شیفت عصر با توجه به اینکه خرید مردم افزایش پیدا می‌کند به تخلفات تعزیراتی نظیر کم فروشی و گرانفروشی خواهیم پرداخت.

شهرآبادی تصریح کرد: در این گشت‌ها که با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف تهران و کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی و دامپزشکی صورت می‌گیرد تمرکز بر سلامت کالا و خدمات عرضه شده و رعایت قوانین صنفی به ویژه در مورد گوشت،مرغ، شیرنی، آش، حلیم و لبنیات در دستور کار خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار