کد خبر: ۴۷۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 10 August 2017
تابناک / سپيدرود كه در بازي اول فرصت خوبي را در مقابل تيم سردرگم نفت تهران از كف داده بود در هفته دوم مغلوب سياه جامگان مرموز شد تا هفته سوم به دنبال دشت امتياز از ديار ستار خان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بازی هفته سوم برای دو تیم سپیدرود و گسترش فولاد بسیار بااهمیت است. نه اینکه برای تیم‌های دیگر کم‌اهمیت است، بلکه با توجه به نتایج دو هفته ابتدائی لیگ که حاصلی برای این دو تیم نداشت شرایط این بازی را به‌گونه‌ای ساخته که کسب امتیاز از این بازی مثل نان شب واجب شده و این کار را برای هر دو تیم سخت نموده است. دراین‌بین اگر در مقام قیاس برآییم باید قبول کنیم که سپیدرود در بهترین شرایط یک‌بیستم گسترش امکانات و آسودگی مالی ندارد و تقریباً با هیچ! پای در مسابقات لیگ برتر گذاشت و در مقابل گسترش فولاد با انبوهی از امکانات سخت‌افزاری و غیره آماده این نبرد می‌شود.

این دو تیم در یک مورد وجه تشبیه دارند؛ از دو بازی ابتدائی اندوخته‌ای ندارند. با این وصف که گسترش فولاد چندین سال است که یک تیم لیگ برتری است و تقریباً به ثبات رسیده و حتی سال گذشته تیمی را آماده مسابقات نموده بود که داعیه کسب سهمیه آسیایی داشته (هرچند که در عمل چنین نشد!) و امسال هم با تغییر مدیرعامل و آوردن هوشنگ نصیرزاده که به‌نوعی فوتبالی‌تر از غالب مدیران تیم‌های فوتبال کشور محسوب می‌شده درصدد تغییر در نتایج تیم خود بوده؛ هرچند نصیر زاده با آوردن بوناچیچ به‌عنوان سرمربی همیشه عصبی به نظر راه را اشتباه رفته و در دو هفته ابتدائی بدترین نتایج را در بین بقیه تیم‌ها کسب نموده است.

سپیدرود که در بازی اول فرصت خوبی را در مقابل تیم سردرگم نفت تهران از کف داده بود در هفته دوم مغلوب سیاه‌جامگان مرموز شد تا هفته سوم به دنبال دشت امتیاز از دیار ستارخان باشد. در این بازی که میزبانش گسترش فولاد است خود گسترش به دنبال سه امتیاز این بازی است و بی‌شک عدم نتیجه‌گیری بوناچیچ می‌تواند در همین هفته‌های ابتدائی رأی به جدایی این مربی از تیم بدهد!

از طرفی سپیدرود هم برای اینکه استارت حرکت در روی ریل لیگ برتر را بزند نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد.

به نظر بهترین نسخه برای سپیدرود این است که از روش سال گذشته پیروی کند. دفاع مستحکم و استفاده از ضربات ایستگاهی و لا غیر! ضمن اینکه اگر به دنبال حفظ ساختار تیمی است باید در ترکیب خود جدای استفاده از آماده‌ترین‌ها، از بازیکنانی استفاده کند که سال گذشته در صعود تیم نقش داشتند نه کسانی که امسال به یک تیم لیگ برتری آمده‌اند تا بهتر دیده شوند!

آن چیزی که مسلم هست کسب امتیاز در این بازی تیم برنده را روی غلتک می‌آورد و تیم بازنده را دچار بحران.

خرد می‌گوید یک امتیاز برای سپیدرود در این بازی اگرچه عالی نیست، قطعاً خوب است

این گسترش فولاد است که به‌عنوان میزبان پٌر هزینه باید به آب‌وآتش بزند نه سپیدرود!

کوالالامپور:  محسن نصر پیشکسوت تیم فوتبال سپیدرود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار