مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه هنوز حکم مدیر عاملی باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس برای من صادر نشده است گفت: کماکان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هستم.
کد خبر: ۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ 14 February 2015

محمد حسین نژاد فلاح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در روزهای اخیر زمزمه هایی از حضور من در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شنیده شد ولی هنوز در اداره کل ورزش و جوانان مشغول فعالیت می باشم و هیچ چیزی در خصوص انتصابم در پست جدید مشخص نشده است.

وی همچنین در خصوص برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر استان تهران اشاره کرد و گفت: جشنواره فجر امسال از نظر کمی و کیفی بهتر از سالهای گذشته بوده و این مهم موجب رضایت علاقه مندان به ورزش شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه جشنواره فجر امسال تا پایان بهمن ماه در سطح استان ادامه می یابد افزود: بیش از 150 هزار ورزشکار مرد و زن در این رویداد ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند که کارشناسان خبره استعدادهای برتر را شناسایی و به آموزشگاههای حرفه ای معرفی خواهند کرد.

محمد حسین نژاد فلاح از هفتم آبان ماه سال 91 مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران است.

وی دردوره های هفتم و هشتم نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی بود.

نژاد فلاح در ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ به همراه محمد رویانیان، علی پروین، محمد پنجعلی و سیف الله فروزنده به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار