نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه بازرگانان بهترین نقش را در تبادل تجاری دارند، گفت: ما می‌توانیم با گسترش ارتباطات تجاری بین ایران و مکزیک در سال درآمد 500 میلیون دلاری داشته باشیم.
کد خبر: ۴۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 14 June 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، امیر میران امشب در نشست سفیر ایالات متحده مکزیک با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران در چالوس، اظهار کرد: ارتباطات بین تجار و بازرگانان دو کشور ایران و مکزیک می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و بازرگانی باشد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در شرایط تحریم قرار دارد، افزود: بازرگانان بهترین نقش را در تبادل تجاری دارند و ما می‌توانیم در سال درآمد 500 میلیون دلاری از این بخش داشته باشیم که با گسترش ارتباطات تجاری بین مکزیک و ایران این رقم می‌تواند قابل افزایش باشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران خاطرنشان کرد: مازندران بستر مناسبی از نظر گردشگری و کشاورزی دارد و طبیعت این استان، طبیعتی خاص است که جنگل آن تنها بازمانده جنگل از عصر یخ‌بندان است.

میران تصریح کرد: بسیاری از محصولات استان در حال صادرات به دیگر کشورهای اروپایی است که همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش و زحمات بازرگانان مازندران است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران اظهار کرد: اکنون از فرصتی که پیش آمد تا تبادلات تجاری و بازرگانی بین ایران و مکزیک انجام شود نهایت سعی خود را به‌کار می‌گیریم تا بازرگانان مازندران نقش پررنگ‌تر و موفق‌تری در این حوزه داشته باشند.

وی در پایان عنوان داشت: در نشست‌های بعدی با تجار مکزیکی در مازندران نسبت به معرفی ظرفیت‌ها در زمینه مبادلات تجاری و بازرگانی بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در پایان این نشست هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی اتاق بازرگانی مازندران به سفیر ایالات متحده مکزیک اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار