ادامه دیدارهای مسابقات والیبال سطح دوم امیدهای کشور در قم با صعود غیر منتظره تیم والیبال قم با پیروزی برابر اردبیل همراه بود.
کد خبر: ۴۷۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 03 August 2017
به گزارش تابناک : رقابت‌های والیبال سطح دوم امیدهای کشور در بخش پسران در قم ادامه یافت و در پنجمین روز این مسابقات تیم والیبال استان قم موفق شد با پیروزی برابر حریف خود و با توجه به نتایج سایر دیدارها به شکلی غیر منتظره جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

در ادامه مرحله گروهی این مسابقات از گروه دوم، شامگاه چهارشنبه در سالن هلال احمر قم، تیم والیبال رده سنی امید قم برابر اردبیل قرار گرفت و در شرایطی که با توجه به سایر نتایج می‌توانست با پیروزی راهی دور بعد شود ۳ بر صفر پیروز شد و به هدف خود رسید.

در این مسابقه شاگردان روح الله شفیعی در ست اول ۲۵ بر ۱۶ حریف خود را شکست دادند و در ادامه برتری قطاعی نسبت به حریف داشتند و توانستند با امتیازات ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۳ از سد حریفان عبور کرده و راهی نیمه نهایی شوند.

از سوی دیگر تیم قزوین موفق شد تیم استان مرکزی را شکست دهد و با این نتایج تیم والیبال قم که در ۲ بازی از ۴ بازی خود در دور گروهی بازنده شده بود توانست به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی برسد.

در سایر بازی‌های چهارشنبه در سالن هلال احمر قم گیلان ۳ بر یک برابر کرمانشاه به پیروزی رسید و قزوین با حساب ۳ بر ۲ تیم استان مرکزی را شکست داد ضمن اینکه مسابقه دیدنی توابع تهران و کرمان نیز ۳ بر ۲ به سود توابع تهران خاتمه پیدا کرد.

در گروه الف تیم توابع تهران اول تیم گیلان دوم در گروه ب تیم قزوین اول و تیم قم دوم شدند و مسابقات مرحله نیمه نهایی امروز پنجشنبه برگزار می‌شود که قم با توابع تهران ساعت ۱۵ و گیلان با قزوین ساعت ۱۷ مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که در گروه یک این رقابت‌ها توابع تهران، گیلان، کرمانشاه و کرمان حضور داشتند و در گروه دوم قم، کردستان، مرکزی، قزوین و اردبیل با هم مسابقه دادند و بوشهر نیز از حضور در این مسابقات کناره گیری کرد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار