کد خبر: ۴۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 13 June 2015
دوره آموزشی مباحث باغبانی نوین در جهان روز شنبه باحضور بهره برداران و کشاورزان پیشرو کشور در سالن شهید مطهری مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)کرج برگزار شد.
به گزارش ایرنا، رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) کرج در حاشیه این دوره به خبرنگار ایرنا، گفت: در این دوره آموزشی 70 نفر از بهره برداران و کشاورزان پیشرو، کارشناسان کشاورزی استان های گلستان، مازندران، قزوین،اصفهان وگیلان شرکت داشتند.

عبدالله مخبر دزفولی افزود: در این دوره به نکاتی در خصوص پایه های درختان میوه، ارقام جدید میوه در دنیا و روش های نوین آبیاری و تغذیه درختان میوه مطرح شد.

وی اظهار داشت: به منظور تامین اهداف جهاد کشاورزی و هم جهت با رویکردهای سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی مبنی بر تقویت و توسعه آموزش بهره برداران با استفاده از تجربه دنیا و سایر دانشگاه هایی که در حوزه های مختلف کشاورزی فعالیت کردن دوره ای را تحت عنوان مباحث نوین باغبانی در جهان با استفاده از اساتید و صاحب نظران و دانشمندان علوم باغبانی برگزار شد.

مخبرذرفولی گفت: بهره برداران و کشاورزان باغبانی با روش های نوین و از همه مهمتر شیوه های آبیاری که واقعا تاثیربسزایی در صرفه جویی مصرف آب داشت آشنا شدند.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آشنایی با آخرین یافته های علمی جدید علم باغبانی در جهان، ارتقاء سطح علمی تولید محصولات باغبانی عنوان کرد.

دوره آموزشی باغبانی نوین درجهان به مدت یک روز در مرکزآموزش عالی امام خمینی (ره) کرج مستقر در مشکین دشت شهرستان فردیس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار