استاندار مازندران گفت : در سال قبل بيش از 70 هزار نفر از آموزشهاي فني و حرفه اي و مهارتي استان برخوردار شدند در با زمينه اشتغال براي 1۵ هزار نفر در اين حوزه فراهم گرديد .
کد خبر: ۴۶۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 24 July 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ مهارت در ساری گفت : در سالی که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید شده است آموزش‌های فنی و حرفه ای می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش چشمگیری داشته باشد.
وی آموزش‌های فنی و حرفه ای را محور اشتغال و کارآفرینی خواند و تصریح کرد: مربیان مجرب با کارگاه‌های فعال و استانداردهای آموزشی رشته‌های متنوع می‌تواند ضامن فردای بهتر با جوانان ماهر باشد.
استاندار مازندران در ادامه از برپایی نمایشگاه با نظم و براساس نیاز روز جوانان جویای کار تشکر کرد و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همه ساله با برپایی نمایشگاه‌های بزرگ از دستاوردهای کار آموزان و واحدهای تحت نظر خود و نشان دادن گوشه ای از توانمندی‌های این اداره کل توانسته دولت را در تحقق اشتغال زایی جوانان جویای کار کمک کند به طوری که در سال گذشته با آموزش‌های مهارتی و پیگیری‌های صورت گرفته بیش ۱۵ هزار نفر جوانان جویای کار مشغول شده‌اند و امیدواریم در سال جاری نيز با همكاري همه دستگاهها و فني و حرفه زمينه ايجاد 40 هزار شغل جديد در استان بر اساس برنامه ششم فراهم گردد .

۴۰ هزار شغل در مازندران ایجاد می شود






منبع : استانداری مازندران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار