فلاح برخی نابسامانی موجود در طرح سالمسازی دریا و نداشتن تمایل برای سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی را ناشی از نبود متولی دانست.
کد خبر: ۴۴۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳ 21 June 2017
ایرنا ، ربیع فلاح سه شنبه شب در جلسه ستاد سالمسازی دریای مازندران در ساری افزود : هم اکنون فعالیت ها در قالب طرح سالمسازی طبق رسالت استانداری در هماهنگی بین دستگاهی و اجرای سیاست های دولت از سوی دستگاهها اجرا می شود.
 
وی اضافه کرد : مجلس شورای اسلامی برای مدیریت ساحل در سطح کشور ، تشکیل سازمان عمران ساحل از تصویب کرده است که تاکنون اجرایی نشده است .
استاندار مازندران اظهار داشت : اگر چه دولت به دلیل محدودیت مالی تاکنون تشکیل سازمان عمران ساحل را اجرایی نکرده است ، ولی برای اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی در سواحل کشور نیاز به متولی داریم.
فلاح برخی نابسامانی موجود در طرح سالمسازی دریا و نداشتن تمایل برای سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی را ناشی از نبود متولی دانست.
وی اضافه کرد : در شرایط فعلی به علت نبود متولی برای سواحل ، سرمایه گذاری ها نیز موقتی است و طرح های زیربنایی و زیرساختی کمتر در این سواحل اجرایی می شود.
نماینده عالی دولت در مازندران خواهان مشخص شدن متولی برای سواحل خزر در این استان شد و تاکید کرد : ایجاد مشوق برای سرمایه گذاری زیرساختی هم ضروری است .
فلاح افزود : اگر منابع طبیعی در نبود سازمان عمران ساحل خود را متولی ساحل می داند باید وارد گود شود و مسئولیتش را انجام دهد.
مازندران 338 کیلومتر ساحل دارد که در سال جاری 96 طرح سالمسازی دریا در این محدوده تعریف و اجرایی شده است .
طرح سالمسازی دریا در این استان از اول خرداد آغاز به کار کرد و تا پایان شهریور ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار