مسؤولان فوتبال مازندران در حالی بحث مفسده در مدارس غیرمجاز فوتبال را مطرح کردند که بنا به گفته مسؤولان انتظامی مازندران لیست مدارس غیرمجاز هنوز در اختیار این نیرو برای برخورد قرار داده نشد.
کد خبر: ۴۳۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 12 June 2017
 بلاغ، تمرکز رسانه‌ها چه در داخل و خارج از کشور به روی فوتبال و از طرفی جذاب بودن این رشته ورزشی، زمینه را برای ترغیب، نونهالان، نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان در حد پیگیری مسابقات این رشته فراهم کرد.
 
هر نونهال و نوجوانی که در خودش اندک استعدادی برای بروز خلاقیت احساس کند، سعی می‌کند که جذب این رشته ورزشی شود.
 
در سال‌های نه چندان دور بحث زمین‌های خاکی و گل کوچک مطرح بود اما در این سال‌های اخیر کوچه‌ها آسفالت شده و زمین‌های خاکی ارزش و اعتبار ریالی سنگین گرفت. بحث آموزش فوتبال هم به صورت نه چندان حرفه‌ای ولی با رنگ و لعاب حرفه‌ای مطرح شد.
 
اشتیاق خانواده‌ها و نبود بستر برای بروز و ظهور خلاقیت‌ها باعث شد که عده‌ای به فکر ایجاد مدارس فوتبال بیافتند. در سال‌های گذشته ایجاد مدرسه فوتبال توسط بازیکنان ملی و باشگاهی مطرح بود اما پول‌های زیادی که در این ارتباط رد و بدل می‌شد باعث شد که برخی از افراد سودجو وارد این رشته شده و گاهی مشکلات مانند مدرسه فوتبال کرج را به وجود بیاورند.
 
در ارتباط با وجود مدرسه فوتبال در استان مازندران و بحث مجاز و غیرمجاز بودن تعداد آنها آمارهای متناقضی وجود دارد.
 
سال گذشته برای اولین بار بهروان به وجود مفسده در مدارس فوتبال مازندران اشاره کرد، در همین ارتباط نائب رئیس هیت فوتبال مازندران این مفسده را تشریح کرد و گفت: بحث موارد غیراخلاقی ممکن است در این مدارس شکل بگیرد.
 
خلردی درباره اقدامات انجام شده برای جمع‌آوری مدارس غیرمجاز فوتبال در استان گفت: لیست مدارس مجاز فوتبال را در اختیار هیئت‌ها قرار دادیم و تنها 80 مدرسه مجاز فوتبال در استان می‌توانند فعالیت کنند، بقیه مدارس فوتبال غیرمجاز هستند و فعالیت آنها باید توسط نیروی انتظامی رصد شود.
 
اما در همین ارتباط مسؤولان انتظامی استان اعلام کردند که متولی ساماندهی باشگاه‌ها ادره کل ورزش و جوانان مازندران است.
 
سرهنگ فعانی رئیس پلیس امنیت مازندران بیان کرد: برای جمع‌آوری مدارس غیرمجاز فوتبال، لیستی از سوی سازمان ورزش و جوانان استان در اختیار ما قرار نگرفت.
 
وی اضافه کرد: تاکنون مواردی از تخلف در مدارس فوتبال استان در اختیار ما قرار نگرفت و انتظار داریم که متولیان ورزش لیست باشگاه‌ها را در اختیار ما قرار داده تا نسبت به جمع‌آوری این مدارس به صورت قانونی اقدام کنیم.
 
نیروی انتظامی برای جمع‌آوری مدارس غیرمجاز فوتبال اعلام آمادگی کرد، انتظار است که متولیان ورزشی برای جمع‌آوری بساط مدارس غیرمجاز فوتبال یک بار برای همیشه دغدغه و خواسته‌‌های قانونی این ارگان را فراهم کرده و به صورت جدی مدارس غیرمجاز فوتبالی که به اذعان مسؤولان فوتبالی در آن مفسده انجام می‌شود جمع‌آوری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار