مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: رانندگان خودروهای پلاک شخصی تا پایان شهریورماه فرصت دارند تا پلاک‌های عمومی را جایگزین پلاک‌های شخصی کنند.
کد خبر: ۴۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 02 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد عظیمی ظهر امروز در جلسه ساماندهی خودروهای مسافربری پلاک شخصی و پلاک عمومی در گمرک بیله‌سوار اظهار داشت: حفظ آبروی نظام، کشور، مردم و مسئولان و امنیت مسافران وظیفه همه ما بوده و هرگز نباید اجازه دهیم که کسی نفع شخصی خود را مقدم بر منافع ملی دانسته و آبروی نظام را زیر سؤال ببرد.

وی با تاکید بر همراهی برای پیش بردن فعالیت‌ها در پایانه مرزی بیله‌سوار بیان کرد:‌ از جمله اقداماتی که انتظار می‌رود در این پایانه برای پیشبرد بهتر امور مورد توجه قرار گیرد استفاده از نیروهای بومی، اولویت‌بندی خودروهای مسافربری، عقب‌نشینی تیرهای محوطه، همراهی رانندگان پلاک شخصی برای سازماندهی اصولی مسافران آذری و جلوگیری از تردد افراد غیرمرتبط به داخل گمرک است که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه رانندگان خودروهای پلاک شخصی تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا پلاک‌های عمومی را جایگزین پلاک‌های شخصی کنند، گفت: در صورت تایید معاینه فنی خودروها و نیاز به خودروهای اضافی از خودروهای مدل 89 به بعد با اولویت معاینه فنی و برای مسافت‌های طولانی از خودروهای مدل 90 به بالا استفاده می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز در این جلسه با برشمردن نیاز استان و شهرستان به ساماندهی مسافران آذری تصریح کرد: باید براساس قوانین حمل و نقل مسافران آذری ساماندهی شوند تا در این حوزه بتوانیم شاهد برخی ناهماهنگی‌ها و مشکلات نبوده و رضایتمدی عمومی را فراهم کنیم.

عبدالحسین علی‌اکبری با تاکید بر قانونمند بودن رانندگان افزود:‌ این امر می‌تواند سبب تسهیل و تسریع در امور شده و بسیاری از مشکلات و مسائل را در این حوزه برطرف کند که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم انجام شود تا شاهد خدمات‌رسانی شایسته در این پایانه مرزی در شهرستان بیله‌سوار باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار