معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: در برخی ساعات شاهد بارش باران در آسمان استان هستیم که این وضعیت برای روزهای آینده به‌تناوب ادامه دارد.
کد خبر: ۴۲۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 14 May 2017
 احمد اسدی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: به‌دلیل استقرار جریانات شمالی در برخی ساعات شاهد بارش باران در آسمان مازندران هستیم که این وضعیت برای روزهای آینده به‌تناوب ادامه دارد.
 
وی افزود: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه هرچند از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود اما در ساعات بعد از ظهر احتمال رگبارهای پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌دلیل عبور متناوب امواج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم در برخی ساعات شاهد ابرناکی آسمان و بارش‌های پراکنده باشیم.
 
این مسؤول با اعلام اینکه بارش‌های پراکنده بهاری به‌صورت رگباری است، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، همچنین احتمال رعدوبرق در برخی از مناطق مازندران دور از انتظار نیست.
 
اسدی یادآور شد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به بندر امیرآباد با 23 درجه و کمینه دما نیز مربوط به سیاه‌بیشه با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.
 
وی اضافه کرد: دمای هوای شهرستان ساری طی شبانه‌روز گذشته بین حداقل 15 و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت دمای هوای مازندران، افزود: برای امروز و به‌ویژه روز دوشنبه انتظار داریم شاهد افزایش نسبی دمای هوای استان باشیم و از روز سه‌شنبه هوای استان نسبتاً خنک پیش‌بینی می‌شود.
 
اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار