یک روزنامه اصلاح‌طلب در مازندران از اوضاع آشفته در ستاد روحانی و تقسیم منصب در بین اعضای ستاد عصبانی شد و گفت: دل خوش به مناظره و افشاگری جهانگیری نباشد، معلوم نیست کشاورزانی که دور گذشته به روحانی رای دادند امسال هم رای خودشان را تکرار کنند.
کد خبر: ۴۲۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 11 May 2017
 روزنامه بشیر با مشی اصلاح‌طلبی چندین سال است که در استان مازندران در حال فعالیت است.
 
این رسانه که تاکنون حسابی برای جریان اصلاحات در استان سنگ‌تمام گذاشته نسبت به وضعیت آرای روحانی در مازندران احساس خطر کرده و خطاب به متولیان ستاد روحانی مازندران نوشت: «این روزها که باید در میان مردم بود و چهره به چهره با آنان گفت‌وگو کرد، دوستان اصلاح‌طلب و دیگر حامیان روحانی خود را سرگرم تشکیل ستادها و تقسیم پست و گرفتن عکس یادگاری کردند.
 
یکی نیست پاسخ دهد چرا برای مثل مسؤول کمیته دانشگاهیان ستاد، یکی می‌شود جانشین و دیگری می‌شود مسؤول روابط عمومی؟ یا یکی می‌شود مدیر اجرایی و دیگری می‌شود مدیر برنامه‌ریزی و سومی می‌شود مشاور مدیر برنامه‌ریزی و چهارمی هم پست دبیر کمیته برنامه‌ریزی و جالب است که همه هم در ستاد تجمع می‌کنند بدون اینکه یک رای به آرا روحانی بیفزایند.
 
آقایان، اوضاع آنچنان که می‌پنداریم بر وفق مراد نیست، باید جنبید، باید به درون جامعه و مردم رفت، باید با مردم صحبت کرد.
 
نباید دل به مناظره و سخنان افشاگرانه جناب جهانگیری خوش نمود، نباید به چند تجمع دویست سیصد نفره بسنده کرد، مردم عادی حال و حوصله حضور در ستادها و نشستن پای سخنرانی چند چهره مشهور سیاسی را ندارند، کشاورزان ما خسته از نشای برنج و شاکی از کمبود کارگر کشاورزی و دستمزد 150 هزار تومانی کارگر نشاکار برای یک روز کار هستند.
 
روستاهایی را می‌شناسیم که در دور گذشته انتخابات، 90 درصد رای‌دهندگانش به روحانی رای دادند، در این دوره معلوم نیست چه تعدادشان در انتخابات شرکت کنند و آنهایی هم که در انتخابات شرکت خواهند کرد، آرای شان به روحانی باشد.
 
به حاشیه شهرها بروید، به کارخانه‌ها بروید و با کارگران زحمتکش همکلام شوید، بروید و امید را در دل هایشان زنده نگاهدارید، از ستادها بیرون بیایید، الان وقت عکس یادگاری و تقسیم پست نیست.»
 
 جریان اصلاحات هم متوجه کم‌کاری دولت در حوزه مختلف اقتصادی و بخش کشاورزی استان شد و تلاش دارند که حتی به زور هم که شده حرف‌درمانی را دوباره در استان مازندران از سر بگیرند تا بتوانند با استفاده از حرف نردبانی برای دست‌یابی به اهداف سیاسی خویش دست پیدا کنند.
 
مردم این روزها دغدغه مالی و مشکلات اقتصادی دارند و این در حالی است که جریان اصلاحات تنها به دنبال حفظ منافع سیاسی خویش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار