نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خریداری کارخانه نساجی یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم قائم‎شهر بود، گفت: شهردار قائم‎شهر ریسک خرید نساجی را به جان خرید.
کد خبر: ۴۱۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 03 May 2017
 قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه فضای ظاهری قائم‎شهر دچار تغییر شده است، اظهار کرد: تحولات ماه‌های اخیر در شهر بسیار چشم‌گیر بوده که این امر مرهون زحمات شهردار قائم‌شهر است.
 
وی افزود: خریداری کارخانه نساجی که یکی از بزرگترین دغدغه‎های این شهر و شهروندان بوده است، که این اتفاق مثبت توسط  شهرداری قائم‎شهر رقم خورد و این کارخانه برای مردم این شهر ماندگار شد و امیدواریم که با درایت شهردار جوان شهر شاهد پیشرفت‎های بیشتر این کارخانه باشیم.
 
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر بیان کرد: خوشبختانه در موضوع خرید نساجی، رحیمی شهردار قائم‎شهر با ریسک بسیار بالا خطرات فراوانی را به جان خرید اما فرجام کار برای مردم این شهر شیرین بوده است.
 
معلمی با تاکید بر این موضوع که در این مسیر، خطرهای فراوان و فراز و نشیب‌های زیادی برای شهردار و مجموعه شهرداری وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید با توکل بر خدا و سعه صدر از خطرات و دشمنان عبور نمایند و بر توفیقاتشان بیفزایند.
 
وی بیان کرد: پروژه‌های بسیاری در جای جای این شهر در حال اجراست که تمام این‌ها از مدد و تفکر شهردار حکایت دارد.
 
امام جمعه قائم‌شهر در پایان با اشاره به موفقیت‌های زیادی که شهرداری توانست بدست بیاورد، گفت: به هر کجایی از این شهر نگاه می‌شود شاهد عملیات عمرانی هستیم که رضایت مردمی را به دنبال خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار