مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بیش از 7 هزار تن حمل ریلی گندم از مازندران به سایر نقاط کشور انجام شد.
کد خبر: ۴۰۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 08 April 2017

 سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با مازند اصناف اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بیش از 7 هزار تن حمل ریلی گندم از مازندران به سایر نقاط کشور انجام شد.

وی افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از اولین ساعات کاری سال جاری، میزان 7 هزار و 841 تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو تصریح کرد: این میزان گندم در تعطیلات نوروزی و با حضور همکاران شرکت غله از سیلوی شهید میرزاپور نکا به استان‌های یزد و اصفهان ارسال شد.

جعفری با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمل‌ و نقل ریلی است، خاطرنشان کرد: کاهش بار ترافیکی جاده‌ها و در نتیجه کاهش تصادفات جاده‌ای، هزینه پایین‌تر جابجایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه‌های سوخت از مهم‌ترین مزایای حمل‌ و نقل ریلی است.

وی با بیان اینکه در حمل ریلی، گندم با بالاترین کیفیت و سلامت در سیلوها و انبارها تخلیه می‌شود، بیان کرد: یکی دیگر از مزایای این روش، ارزان بودن آن است که حتی در مواردی از حمل دریایی نیز ارزان‌تر است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو در پایان با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه‌ریزی شرکت بر افزایش حجم ارسالی گندم از طریق حمل ریلی است، اذعان کرد: در خصوص راهکارهای افزایش ظرفیت بارگیری حمل‌ و نقل ریلی سیلوی شهید میرزاپور نکا، بررسی و تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار